Documents & Data (nemen veel ruimte in beslag) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sommige apps vullen Documents & Data met veel data. Kan ik dat makkelijk legen/opschonen? Bijv. mijn whatsapp vult bijna 1GB aan data (Settings -> General ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Documents & Data (nemen veel ruimte in beslag)
Sommige apps vullen Documents & Data met veel data.
Kan ik dat makkelijk legen/opschonen? Bijv. mijn whatsapp vult bijna 1GB aan data (Settings -> General -> Usage -> Whats App). Nu dacht ik dat te legen door alle chats te legen, maar helaas, chats zijn wel weg, mar de documents & data blijft zo groot. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
data, documents, whatsapp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mails neemt veel geheugen in beslag. | scalune | iPhone algemeen | 16 | 25-05-14 09:10 |
hoe verwijder ik 21,6 GB in overige en wat neemt zoveel ruimte in beslag? | willemiensiemens | iPhone algemeen | 14 | 06-09-13 08:22 |
foto's nemen heel veel geheugen in | Sofie123 | iPad algemeen | 33 | 17-02-13 16:46 |
Veel de veel data gebruik | DJxReventon | iPhone algemeen | 6 | 13-04-11 16:46 |
Windows: programma's lijken veel plaats in te nemen | Clemens de Purno | iTunes | 2 | 01-12-09 14:45 |
|
|