Tv kijken, nog niet mogelijk op de iPhone! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het codec pakket geïnstalleerd en klik alleen het gedeelte tussen de aanhalingstekens in maar dan nog kan ik het bestand niet afspelen, als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb het codec pakket geïnstalleerd en klik alleen het gedeelte tussen de aanhalingstekens in maar dan nog kan ik het bestand niet afspelen, als ik het selecteer dan opent hij standaard mediaplayer, moet ik het via een ander programma openen? en zo ja , hoe selecteer ik dat dan?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik dus nu Orb en Ziggo TV om TV te kijken op m'n iPhone maar het beeld is best wel klein, zo'n 1/3 van het hele scherm.
Weet iemand of het mogelijk is om dit aan te passen zodat je breedbeeld kan kijken? Edit; Door het kantelen wordt het wel breder beeld maar de kwaliteit gaat er mee omlaag, ik ben dus bang dat je toch een tv kaart nodig hebt voor het kijken van full screen breedbeeld tv in hoge kwaliteit? Laatst gewijzigd door Sentenis; 19-04-09 om 20:26. |
|
|||
|
|||
Wie is je internet of kabel providor? Volgens mij moet je wel een abonnement hebben bij Ziggo. Je hebt toch eerder aangegeven dat de links werkten op je PC / Laptop?
|
|
|||
|
|||
Orb live
Citaat:
Wel ook de desktop versie op je pc installeren. Gebruik het zelf ook. Je kunt live tv, foto's, muziek, films die je op de pc heb staan naar je iphone streamen. Werkt overigens het best via Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
films kijken op iphone niet meer mogelijk! | hasenbos | Muziek, foto & video | 2 | 23-01-10 13:09 |
Iphone besteld, nog tips om te kijken of die echt is? | Excellence | Archief | 20 | 26-11-08 00:10 |
|
|