Tv kijken, nog niet mogelijk op de iPhone! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik had voorheen een Orange abo waar ik nedelandse tv op mijn gsm kon kijken!!.... sbs6, rtl4,rtl5, enz enz, ik vroeg mijn af ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tv kijken, nog niet mogelijk op de iPhone!
Hoi allemaal,
Ik had voorheen een Orange abo waar ik nedelandse tv op mijn gsm kon kijken!!.... sbs6, rtl4,rtl5, enz enz, ik vroeg mijn af of het ook mogelijk is met de nieuwe iPhone abo? Iemand misschien! Greetz Roger |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee dat is nog niet mogelijk op de iPhone
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Jammer hoor!! misschien bij een update van software dat het in de toekomst wel mogelijk is!!
we wachten af. |
|
||||
|
||||
Ik hoop dat er een uitzendinggemist.nl applicatie komt. Dat zou ik overdag willen kijken. 's avonds kijk ik wel op de gewone tv. Overdag is er toch niks op tv.
|
|
|||
|
|||
wel zo makelijk in de pauze's (werk)
|
|
||||
|
||||
ik weet wel als je een vodafone abo hebt en voor 5 euro per maand kun je de nederlandse zenders onbeperkt kijken met umts/3g door hun eigen vodafone live
maar jah je moet wel een unlock toestel hebben en vodafone
|
||||
|
||||
Je had toch wel zo'n een soort software iets ervan? Dat je dan een tvkaart moest hebben in je pc.. en dan via streaming van je PC naar je Iphone kun je dan tv kijken... Alleen moest je dan wel je pc altijd aan laten staan
|
|
||||
|
||||
Dat is Orb. Deze staat volgens mij nog niet in de appstore, maar wel beschikbaar via installer. Je installeert dan Orb op je iphone en op je PC. TV Kabel in je PC, zenders scannen en je kan dan met je iphone via het programma van Orb TV via het internet vanaf je PC streamen. Volgens mij zelfs ook films die je op je PC hebt staan.
|
|
|||
|
|||
Maar heb je niet gewoon een umts toestel nodig wil je zo wie zo tv kunnen kijken, en volgens mijn is Iphone 3g geen umts?
Iemand!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Van wikipedia: Citaat:
|
|||
|
|||
kijk dat bedoel ik...... umts is 3g ....... zo simpel!!!!
|
|
||||
|
||||
Ik heb een 3g maar ik heb gekeken in installer en cydia maar geen orblive??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
das allemaal heel leuk maar er staat "iphone gebruikers hebben pech" aangezien we geen wmp ondersteunen... Wel jammer maar miss in de toekomst dat er een oplossing komt (real media stream of wmp voor de iphone). Al zit ik toch liever te wachten op een uitzending gemist applicatie. |
|
|||
|
|||
Had het Orange music abbo, met tv al was het beperkt in zender keuze toch een leuke gadget. Het orange music abbo kost 35 euro maar ja orange is niet meer heet nu T Mobile. Je kunt via web applicaties wel tv kijken maar dan vooral video. Real streaming zal wel teveel bandbreedte vragen van T Mobile die net met een paar duizend nieuwe abbo's hun netwerk nauwelijks draaiende kunnen houden laat staan ook nog eens gratis TV voor alle iPhonehouders(sters)
|
|
|||
|
|||
De titel van dit topic is een beetje misleidend....
|
|
|||
|
|||
Iphonetv.nl
Op iPhonetv.nl kun je alles lezen over tv kijken met je iPhone.
|
|
|||
|
|||
Handige link, ook maar eens even kijken voor zo'n blox bij vodafone!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
tv kijken via Vodafone
Tv kijken via Vodafone kan nog niet, ik heb ze gebeld en Vodafone Live is niet te krijgen op de iPhone...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
films kijken op iphone niet meer mogelijk! | hasenbos | Muziek, foto & video | 2 | 23-01-10 13:09 |
Iphone besteld, nog tips om te kijken of die echt is? | Excellence | Archief | 20 | 26-11-08 00:10 |
|
|