Muziek uit de nieuwe muziek app 8.4 verwijderen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wil iemand mij de tip geven hoe ik muzieknummers van de iPhone kan verwijderen. In de oude iTunes heb ik ze op de iPhone gezet, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek uit de nieuwe muziek app 8.4 verwijderen
Wil iemand mij de tip geven hoe ik muzieknummers van de iPhone kan verwijderen.
In de oude iTunes heb ik ze op de iPhone gezet, maar in de nieuwe iTunes zie ik geen mogelijkheid meer om de nummers uit te vinken. Er is wel een mogelijkheid op de iPhone zelf, maar dan 1 voor 1. Beste klus bij 600 nummers. vr. gr Gerard |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Nieuwe Muziek app. van Apple vraag | venrooij | Muziek, foto & video | 0 | 30-06-15 20:44 |
Muziek: hoe zet ik nieuwe muziek op mijn ipod zonder oude muziek te verwijderen? | emielgruter | Muziek, foto & video | 2 | 22-02-15 12:21 |
Nieuwe computer, muziek verwijderen, de rest wel behouden | roosvanriesen | iPhone algemeen | 0 | 07-01-13 20:11 |
Muziek: Muziek uit itunes verwijderen, maar iphone laten staan zodra ik nieuwe muziek opzet | mostah | Muziek, foto & video | 3 | 19-07-12 23:24 |
Muziek: Muziek niet zichtbaar in Muziek App, wel.... | MvdS | Muziek, foto & video | 0 | 14-05-12 23:45 |
|
|