AudioTube muziek discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hye! Heb een 1000-tal liedjes gedownload via de app AudioTube Dat heeft me 2 weekjes gekost maar is het waard Maar nu moet ik voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AudioTube muziek
Hye! Heb een 1000-tal liedjes gedownload via de app AudioTube
Dat heeft me 2 weekjes gekost maar is het waard Maar nu moet ik voor een kennis van me, al die liedjes aan hem geven via een usb stick. Is er een manier om dat te doen? Heb al gekeken via iTunes maar zegt dat iTunes geen toegang daarvoor heeft. Heb gekeken via iExplorer maar daar lukt het ook niet. En ik heb wel gelezen dat het kan via iFile maar ik wil mijn iPad niet jailbreaken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
audio, ipad, muziek. app, tube |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: hoe zet ik nieuwe muziek op mijn ipod zonder oude muziek te verwijderen? | emielgruter | Muziek, foto & video | 2 | 22-02-15 12:21 |
Muziek downloaden op iphone dat direct bij muziek komt te staan! | boschr | iPhone algemeen | 5 | 25-01-14 22:56 |
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. | Master_J | iTunes | 2 | 10-10-09 15:38 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
|
|