ibooks opent sommige PDF niet? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 303 pdf bestanden op mijn Iphone. Tot nu toe ging het synchroniseren altijd goed. Vandaag zie ik tot mijn verbazing dat sommige pdf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ibooks opent sommige PDF niet?
Ik heb 303 pdf bestanden op mijn Iphone. Tot nu toe ging het synchroniseren altijd goed. Vandaag zie ik tot mijn verbazing dat sommige pdf bestanden spontaan vanaf mijn iPhone verdwijnen. De bestanden die al langer bestonden verdwijnen.
Op itunes staan de bestanden er wel gewoon op. Als ik via itunes synchroniseer alle bestanden klik zie ik wel dat er word gesynchroniseerd, maar bij het klikken verdwijnen de bestanden weer. Dan zie ik dat ik totaal 257 bestanden op de aparaat heb. Vreemd, het zijn geen corrupte bestanden. Deze heb ik zelf aangemaakt en het openen ging tot nu toe altijd zonder problemen. Ook het e-mailen naar mezelf en openen via ibooks lukt niet meer. Openen via het mail app lukt dan weer wel. Wie heeft een oplossing hiervoor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het blijkt dat vele mensen op internet hetzelfde probleem hebben. Na het synchroniseren verdwijnen de pdf bestanden spontaan als je erop klikt.
Het blijkt een bug te zijn vanaf IOS 8.4 Tot nu toe heb ik geen oplossing hiervoor gevonden. Ik hoop dat er snel een update fix hiervoor komt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iBooks(ipad) geeft tekst in PDF bestand niet correct weer. | Pietezwiete | iPad algemeen | 2 | 07-01-13 13:28 |
Ibooks opent PDF niet | jk89 | iPad algemeen | 3 | 18-09-10 00:56 |
iBooks problemen: Downloaden boeken lukt niet en pdf's worden niet getoond | erwinKrol | iPhone algemeen | 17 | 24-06-10 11:45 |
|
|