iBooks problemen: Downloaden boeken lukt niet en pdf's worden niet getoond discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gister mijn iphong gejailbreakt en ibooks geinstalleerd. Wanneer ik een boek download, blijft hij op 100% hangen met downloaden. En de pdf's die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iBooks problemen: Downloaden boeken lukt niet en pdf's worden niet getoond
Ik heb gister mijn iphong gejailbreakt en ibooks geinstalleerd. Wanneer ik een boek download, blijft hij op 100% hangen met downloaden. En de pdf's die ik synchroniseer via itunes worden niet getoond in ibooks.
Iemand ook deze problemen? Of een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alle boeken die ik download komen nieteens in ibooks te staan Ik heb het probleem idd okok
|
|
|||
|
|||
Oplossing: nieuwe PwnageTool downloaden 4.0.1 en nieuwe CF erop zetten
|
|
|||
|
|||
ik heb iphone 3g en als ik een boek download dan blijft hij ook hangen op 100% en vraagt mn phone de hele tijd naar mijn itunes wachtwoord. dan geef ik mn wachtwoord en dasn moet ik hem nog 1000 geven heel raar help aub..
|
|
|||
|
|||
Ik heb de nieuwe versie van redsnow er op gezet en nu lijkt het probleem met ibooks verholpen te zijn
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je hem gejailbreaked...? Zo ja, doe dat opnieuw maar dan met Redsn0w versie 0.9.5b5-4. Bij de installatie opties kan je "install cydia" afvinken. Nu gaat het hele jailbreak proces weer op gang zonder dat Cydia opnieuw wordt geïnstalleerd. Doe dit dus alleen als je al Cydia erop hebt staan en dat gedaan hebt met de vorige Redsn0w versie 0.9.5b5-x.
|
|
||||
|
||||
Dit is inderdaad een bug in Redsn0w. Op te lossen met de nieuwste versie van Redsn0w:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
wat als je redsnow helemaal niet gebruikt? Ik heb gewoon een tmobile abo, dus hoef niet te unlocken. Helpt de nieuwe versie van pnagetool 4.0.1 hierbij ook? Dus als ik een nieuwe CF maak, doet ibooks het dan wel? Het is wel weer een werkje om alles terug te zetten hierna, dus ik wil zeker weten dat dit het gaat oplossen.....
|
|
|||
|
|||
Ibooks lettertype en grootte aanpassen
Kan iemand mij vetellen hoe de lettertype en grootte in ibooks kan aanpassen?
|
|
|||
|
|||
ALS er al Cydia op (geïnstalleerd met bijvoorbeeld Redsn0w 0.9.5b5-3)staat dan moet je weer opnieuw jailbreak met Redsn0w 0.9.5b5-4. Als je "install cydia" afvinkt dan installeert hij die niet omdat het er al op stond. Had je er nog geen Cydia op dan moet je het wel gewoon aangevinkt laten om het te gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je een boek opent staat er bovenaan een aantal logo's. Bij de logo van letters (aA) kan je het lettertype veranderen (in iBooks). Volgens mij kan je daar ook kiezen tussen een kleine en grote letter. Volgens mij pas je daarmee de grootte van het lettertype aan.
|
|
|||
|
|||
okee, ik heb een nieuwe CF gemaakt met de nieuwe versie van pnagetool en nu doet ibooks het wel goed.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia apps worden niet getoond bij instellingen | Gerdje | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-10-10 12:27 |
Ibooks opent PDF niet | jk89 | iPad algemeen | 3 | 18-09-10 00:56 |
|
|