Ibooks opent PDF niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wanneer ik op internet een PDF bestand open is het niet mogelijk om deze te openen in ibooks. Als ik het zelfde bestand op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Ibooks opent PDF niet
Hallo,
Wanneer ik op internet een PDF bestand open is het niet mogelijk om deze te openen in ibooks. Als ik het zelfde bestand op mijn iPhone open krijg ik wel in mijn scherm open in ibooks. Hoe is dit mogelijk en hoe krijg ik dit wel op mijn iPad? Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik gebruik mijn iPad voor mijn studie. BVD Jesse |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij mij vraagt mijn iPad juist wel altijd of ik mijn .PDF bestanden in iBooks wil openen. Ik denk dus dat er bij jou een bug aan het buggen is! =P
|
|||
|
|||
probeer eens een andere pdf file. reboot de ipad eens
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tips....
Reboot helpt ook niet. Vind het best wel iritant! Mischien even ibooks verwijderen en opnieuw installeren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iBooks en PDF | eugje | iPad algemeen | 1 | 21-12-10 22:12 |
PDF naar iBooks | maartenotto | iPad algemeen | 9 | 04-08-10 20:57 |
(iBooks) PDF's met lege pagina's | Bibi2205 | iPad algemeen | 0 | 01-08-10 14:03 |
iBooks problemen: Downloaden boeken lukt niet en pdf's worden niet getoond | erwinKrol | iPhone algemeen | 17 | 24-06-10 10:45 |
|
|