PDF naar iBooks discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte aanwezigen mede Apple liefhebbers, Hoe kan ik een PDF bestand dat op mijn iMac staat toevoegen aan iBooks op de iPad? Ik heb hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PDF naar iBooks
Geachte aanwezigen mede Apple liefhebbers,
Hoe kan ik een PDF bestand dat op mijn iMac staat toevoegen aan iBooks op de iPad? Ik heb hier namelijk iets van 80 uitgaves van een wekelijks online magazine en wil het graag op de iPad archieveren. Bij voorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus alleen via converter?
Het is wel een beetje omslachtig als ik al mijn PDF files via een converter moet syncen met de iPad. Wordt dit niet automatisch gedaan door iTunes of is er een andere oplossing?
Lijkt me anders een gat in de markt voor de app ontwikkelaars... |
|
|||
|
|||
hier wordt geschreven dat je ze gewoon via iTunes in je iBooks kunt zetten... https://forum.iculture.nl/f90/i...pdf-files.html
|
|
||||
|
||||
Je kan PDF files gewoon in iBooks lezen. Probeer ze is in iTunes te zetten, en te syncen...
|
|||
|
|||
In iTunes slepen (bij de Boeken) en synchroniseren die handel. Lukt perfect hier. Je hebt een recente versie van iBooks nodig, de eerste iBooks kon dit niet. In iBooks heb je dan 2 boekenrekken, één voor gewone eBooks en één voor PDF's.
|
||||
|
||||
THX super handig!
|
|
|||
|
|||
Niet alle pdf's worden gesynchroniseerd?
Ik heb 20 pdf's in iTunes gezet, maar er worden er maar 3 gesynchroniseerd naar de iPad, ik zie er maar 3 in iBooks. Iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
De leuke blader animatie werkt niet met PDF's, right? Of is hier een trucje voor ofzo? Zou leuk zijn!
|
|
||||
|
||||
Dan zou je ze naar epub formaat moeten converteren denk ik. Maar voor pdf's werkt het niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iBooks en PDF | eugje | iPad algemeen | 1 | 21-12-10 23:12 |
Ibooks opent PDF niet | jk89 | iPad algemeen | 3 | 18-09-10 00:56 |
(iBooks) PDF's met lege pagina's | Bibi2205 | iPad algemeen | 0 | 01-08-10 15:03 |
|
|