Is er een apple logo emoji? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, soms staat er een mooi klein zwart apple logo in een bericht of op een webpagina. Wie weet of die ook beschikbaar is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Is er een apple logo emoji?
Hallo allemaal, soms staat er een mooi klein zwart apple logo in een bericht of op een webpagina. Wie weet of die ook beschikbaar is als emoji?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
die bedoel je?
Als je een teken download en dan toevoegd aan je toetsenbord met een afkorting kan je altijd je eigen teken gebruiken Instellingen> Algemeen > Toetsenbord> Trefwoord toevoegen Succes |
|
||||
|
||||
Die bedoel ik ja. Maakt het uit welk formaat dat teken is?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij niet
|
|
||||
|
||||
Het is gelukt. En meteen heel veel mensen die dit ook willen. Apart eigenlijk dat Apple die er niet stadaard in heeft zitten, met de mogelijkheid tot gebruik van meerdere kleuren.
|
|
|||
|
|||
Je kan ook een afkorting maken voor je emailadres, ik heb @@ gedaan en nu bij invullen van mailadres klik ik twee keer @ en klaar.....
|
|
||||
|
||||
In alle formulieren?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Oké... Ga ik ook eens doen. En meer veelvoorkomende zinnen of woordgroepen. Ik kende de functie wel, maar miste een beetje de noodzaak om het te gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Echt super handig die functie!
Ik heb er hele zinnen in staan, banknr., telefoonnr. noem maar op! Alles wat ik vaak typ heb ik afgekort. Mijn standaard daarvoor: medeklinkers Bv Je IBAN wordt IBN voor je bankgegevens inclusief Naam (voor Marktplaats) Voor meerdere email: Pietje Bel @ gmail . com wordt PBGM, het zelfde adres dat ik in hotmail gebruik wordt dan PBHM. |
|
||||
|
||||
Vind je dat niet gevaarlijk? Als iemand je telefoon in handen heeft...
|
|
||||
|
||||
Nee, ten eerste is mijn telefoon direct beveiligd met code, ten tweede als ik jou mijn iban geef kan je opzich nog niks.
Mijn BSN-nr staat er niet in btw. Mijn wachtwoorden (buiten websites) staan er vanzelfsprekend ook niet in |
|
||||
|
||||
Is ook weer zo. Ik ga ook eens kijken naar handige afkortingen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Even kort een grijsscherm met apple logo op 5s | andre65 | iPhone algemeen | 2 | 16-04-15 15:02 |
Apple logo in een loop | atonba | Archief | 2 | 07-10-08 02:03 |
|
|