Runkeeper vreet mobiele data discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds een week of 2 valt het mij op dat ik plotseling 40 tot 50 mb opstook terwijl ik een rondje fiets met runkeeper. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Runkeeper vreet mobiele data
Hallo,
Sinds een week of 2 valt het mij op dat ik plotseling 40 tot 50 mb opstook terwijl ik een rondje fiets met runkeeper. Na 1 ritje met runtastic hetzelfde probleem. Ik heb een 500 mb abonnement waarvan ik hooguit 150 gebruik over 2 jaar gemeten dus ik moet nu op gaan passen. Ik ben gaan zoeken en vond toen bij instellingen/mobiel netwerk/onderaan bij Systeem dat TIJD en LOCATIE de gebruikers zijn van die mb's. Ik kwam er ook achter dat hij precies om de 5 minuten 1 tot 3 mb gebruikt. Nu gebruik ik runkeeper al 2 jaar en nooit een probleem gehad het is dus gekomen na een update van ios of van runkeeper. Ik heb van beiden de laatste versie op de iphone 5 staan. Wie kan mij helpen om van dit probleem af te geraken. Ps Als ik fiets draait alleen runkeeper met wat muziek van de iphone zelf. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2015 om 08:41 ---------- Hier een screenshot zoals ik het terug kon zien en dan zie je dat hij alleen gebruikt en niets upload om de 5 minuten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je bij Instellingen al gekeken welke zaken je allemaal toestaat bij de Runkeeper App? Bij een iOS upgrade kunnen de instellingen soms teruggezet worden naar de standaard van de App, is mijn ervaring.
|
|
|||
|
|||
Ok daar zal ik ook eens naar kijken.
|
|
|||
|
|||
Bij runkeeper staat mobiele data ook uit die stond wel aan maar vandaag wederom 30 mb verbruikt met een rondje fietsen.
Het lijkt me sterk dat ik de enigste ben. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Data alleen via mobiele data en niet via Wi-Fi | Micht | iPhone algemeen | 2 | 29-09-12 22:21 |
iPhone vreet mb's aan data, maar waaraan?? | lotte33 | iPhone algemeen | 6 | 09-09-11 22:31 |
3g? mobiele data? | LeOke | iPhone algemeen | 2 | 29-11-10 02:30 |
mobiele data? | LeOke | Archief | 1 | 22-11-10 19:12 |
Mobiele data activeren. | Krakende appel | Odido (T-Mobile) | 4 | 19-10-10 00:01 |
|
|