Beatmaker? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand Beatmaker al geprobeerd? Lijkt me erg leuk om op vakantie ook nog muziek te kunnen maken. Wat zijn de ervaringen? Is het makkelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beatmaker?
Heeft iemand Beatmaker al geprobeerd? Lijkt me erg leuk om op vakantie ook nog muziek te kunnen maken. Wat zijn de ervaringen? Is het makkelijk je eigen samples in te voeren? Is het een serieuze app of meer speelgoed?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
10 X beter dan Band als je het mij vraagt.
|
|
|||
|
|||
Ja lijkt mij ook, maar ik ben erg benieuwd naar ervaringen aangezien het best een (relatief) duur appje is.
Ik zag al wel een geinig filmpje: YouTube - Henny makes beat on iPhone 3G using Beatmaker!!! PART 1 |
|
|||
|
|||
ja is vet je ken echt heel simpel wat maken en eigen samples inladen is ook supermakkelijk , hier kan je goed kijken of het wat voor je is http://www.intua.net/downloads/BeatM...nual-1.0.1.pdf
|
|
|||
|
|||
Bedankt, ik heb 'm gekocht. Ik ben benieuwd.
|
|
|||
|
|||
Kan iemand een leuke pack met samples uploaden? Wil deze nu ook wel kopen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Doe maar is wat leuks om mee te *****n.
Beetje hip-hop oid? |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar ik weet niet hoe kits voor beatmaker werkt (Heb hem nog niet gedownload, steeds geen tijd/geld voor). Je kan de kit HIER downloaden, voor de mensen met beatmaker, test hem uit want ik kan dat niet doen. Laatst gewijzigd door xefuzion; 22-07-08 om 18:00. |
|
||||
|
||||
Dit programma lijkt me behoorlijk cool. Lekker uitgebreid ook, als je de PDF handleiding doorkijkt. Gaan we halen
Kan iemand me vertellen hoe die "dude" uit het filmpje hierboven (Henny) aan dat grote toetsenbord komt als hij gaat saven?!? WIL IK OOK!!! Of zit dat in het programma? |
|
|||
|
|||
Ik gebruik FL studio..
Sample packs zijn vaak simpel te download uit RemixToolz of gewoon uit standaart samples van het programma zelf, heb zelf ook samples gekocht zoals: blutionium samples en vegences sample packs,, (als je ze koopt ben je duur uit zeg ik je),, maarja als je een label wilt moet je je spulletjes wel kopen he
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook beatmaker, maar hoe kan ik samples uploaden naar mn iphone???
thnx |
|
||||
|
||||
Denstiny dit is iets voor jou denk ik zo.
|
|||
|
|||
Als ik weer eens wat iTunes tegoed heb ga ik deze ook eens proberen denk ik. Ziet er mooi uit!
|
|
||||
|
||||
relatief duur? Juist niet!
Ik heb er heel veel lol aan. Vooral in de auto. Op de subwoofer en autospeakers! Normaal werk ik met een mpc2000xl en logic. Dit is echt de miniatuurversie ervan |
|
|||
|
|||
ik heb hem sinds gisteren
en als een beatmaker/dj leek komen er tog luike geluidjes uit men iphone. een aanrader voor iedereen die van muziek houdt |
|
|||
|
|||
Even een vraagje...
Ik heb dus beatmaker al een tijdje, maar nu is er een updat verschenen... ik wil deze nu installeren via itunes,omdat het bestand te groot is om via mn iphone te downloaden... maar hoe werkt dit precies? Ook kan ik al mn apps nergens vinden in itunes.. kan iemand mischien helpen? alvast bedankt Laatst gewijzigd door Dien; 01-08-08 om 18:13. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beatmaker start niet op | jpke | iPhone Apps | 10 | 23-02-09 00:07 |
|
|