N45AP.plist en MobilePhone + SMS.app OS 3.0 beta discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, aangezien ik een beetje bezig was me SpringBoard te pimpen is men N45AP.plist dood(Wifi is weg en Camera mist en meer dingen) en me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
N45AP.plist en MobilePhone + SMS.app OS 3.0 beta
hoi,
aangezien ik een beetje bezig was me SpringBoard te pimpen is men N45AP.plist dood(Wi-Fi is weg en Camera mist en meer dingen) en me sms en telefoon app zijn weg kan iemand ze geven van OS 3.0 beta 4 (ik weet niet of Beta versie iets uit maakt?) bedankt, Martijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iemand? plz
|
|
||||
|
||||
Zoveel mensen zijn er niet met een jailbreak op 3.0 hoor. Kun je beter even zoeken op Google.
|
||||
|
||||
Gewoon de firmware restoren
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik kom helaas niet meer mijn iPhone in via SSH. DiskAid werkt ook niet meer, zou je graag helpen, maar lukt dus niet.
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 09-05-09 om 13:09. |
|
||||
|
||||
n82ap.PLIST heb ik nu dus ik hoef alleen nog de Telefoon en Berichten app
snel aub want ik kan nu dus niet bellen.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MobilePhone.app en MobileSMS.app OS 3.0 beta | kai824 | Archief | 1 | 12-05-09 22:04 |
gezocht nl.plist & en.plist | Semmm | Jailbreak apps en thema's | 3 | 09-04-09 15:41 |
MobilePhone.app nodig!:D | fabie1 | Archief | 4 | 19-08-08 12:32 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
Origineel Weather.app/Info.plist bestand | BadSide | Archief | 0 | 20-12-07 18:57 |
|
|