Verwijderde App in appstore discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb onlangs een nieuw apparaat gekocht waarvoor een app nodig is, Simple Audio genaamd. Nu is het zo dat ik de app niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verwijderde App in appstore
Hi,
Ik heb onlangs een nieuw apparaat gekocht waarvoor een app nodig is, Simple Audio genaamd. Nu is het zo dat ik de app niet meer terug kan vinden in de appstore.. Waarschijnlijk omdat de ondersteuning vanuit het bedrijf gestopt is. Nu is het zo dat een vriend van mij deze app nog wel op z'n Ipad heeft staan, is het mogelijk om deze app op een of andere manier op mijn Ipad te krijgen? Alvast dank, Dylan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hmm jammer, het is wel een gratis app.. maar dat maakt dan natuurlijk niets uit..
|
|
|||
|
|||
Eventueel op jouw toestel inloggen met zijn account. APP downloaden en vervolgens uitloggen en met je eigen account weer inloggen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verwijderde app weer activeren? | schattten | iPad algemeen | 2 | 13-06-14 20:08 |
verwijderde app blijft in appstore geinstalleerd | S007 | iPhone Apps | 0 | 12-04-12 12:52 |
Verwijderde app blijft push-berichten sturen | jansenpam | iPhone Apps | 1 | 12-09-11 11:12 |
iPhone: iPhone 4 verwijderde/automatisch verwijderde History terug vinden? | LabTeov | Jailbreak | 0 | 21-10-10 13:30 |
Gekochte (verwijderde) app terugvinden? | Teun | iPhone Apps | 8 | 24-06-09 13:58 |
|
|