Mac benaderen via iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Bestaat er een app o.i.d. waarmee ik bestanden, die op mijn Macbook staan, kan ophalen via mijn iPhone/iPad? Ik heb namelijk heel veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mac benaderen via iPhone
Hallo allemaal,
Bestaat er een app o.i.d. waarmee ik bestanden, die op mijn Macbook staan, kan ophalen via mijn iPhone/iPad? Ik heb namelijk heel veel documenten voor school op mijn Macbook staan die ik regelmatig op mijn andere devices nodig heb. Iets wat vergelijkbaar is met bijvoorbeeld BitTorrent Sync, maar dan rechtstreeks en niet via tussenkomst van een NAS o.i.d. Bij voorbaat dank! Mvg, Robert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dropbox een optie?
|
|
|||
|
|||
Of iCloud Drive?
|
|
|||
|
|||
Dat zijn zeker opties maar ik was eigenlijk op zoek naar iets directs. Dat ik het ook kan vinden als het niet in Dropbox staat maar bijvoorbeeld in mijn map 'Downloads'.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het liefst dat ik via een app op m'n device de mappenstructuur van m'n Mac kan inzien en de documenten kan ophalen. Via Wi-Fi dus. Vraag me af of het überhaupt kan hoor, vandaar de vraag.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat ik al vermoedde dus. Bedankt voor de reacties!
|
|
|||
|
|||
Je zou het eens kunnen proberen met een Remote Desktop app. Succes gewenst.
|
Labels |
bestanden, ipad, iphone, mac, sync |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
draadloos iphone benaderen (filebrowser) | kevinenvera | iPhone Apps | 1 | 15-05-12 10:44 |
iphone benaderen met winscp | tpkriek | iPhone algemeen | 2 | 04-03-12 11:49 |
iPhone benaderen via de Finder | martijn-tje | Jailbreak apps en thema's | 1 | 04-08-10 20:39 |
Windows: iphone benaderen via pc | civiccoupe | Desktop-applicaties | 4 | 14-10-08 07:22 |
via putty je iphone directory's benaderen | Diegotjes | Archief | 2 | 31-08-08 23:01 |
|
|