Ik kan het praatscherm van WhatsApp niet vinden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, hele duffe vraag maar ik kan niet vinden hoe je een chat start. Ik kom in m'n emailprogramma terecht waar ik Whatsapp Messages kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan het praatscherm van WhatsApp niet vinden
Mensen, hele duffe vraag maar ik kan niet vinden hoe je een chat start. Ik kom in m'n emailprogramma terecht waar ik Whatsapp Messages kan versturen. Maar dat is niet de bedoeling.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
😳 als je whatsapp opent dan kan je daarna toch niet meer in je mailprogramma komen zonder deze zelf ook te openen?
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet hoe het zat. Maar ik ben er achter wat er fout ging: ik had niet de juiste mobiele telefoonnummers ingevoerd. Dus het programma herkende geen Whatsapp-nummers. Nu klopt het en het werkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup van Whatsapp, waar te vinden? | sjaak5293 | iPhone algemeen | 6 | 03-11-14 02:31 |
Windows: kan het tabje ringtones niet vinden | Dob | iTunes | 2 | 03-03-11 21:13 |
Dubbele vraag? kan het antwoord niet echt vinden. | keymaker | iPhone algemeen | 2 | 01-07-10 00:42 |
Het menu wat ik maar niet kan vinden | kieboom | Archief | 6 | 23-01-10 14:12 |
Kan het bestand iphone1,1 niet vinden | Wilco65 | Archief | 3 | 08-06-09 22:21 |
|
|