Backup van Whatsapp, waar te vinden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had een vraagje wat betreft het backup bestand van whatsapp. Ik heb sinds eergisteren een Samsung Galaxy S5 gekocht, en nu wilde ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backup van Whatsapp, waar te vinden?
Hallo,
Ik had een vraagje wat betreft het backup bestand van whatsapp. Ik heb sinds eergisteren een Samsung Galaxy S5 gekocht, en nu wilde ik graag de whatsapp gesprekken van mijn oude iPhone 5 overzetten. Dit is wat ik hier over heb gevonden: Software-clinic: "Hoe verplaats ik mijn WhatsApp-chats naar een andere telefoon?" | Tips | Softonic Nu heb ik een backup gemaakt, alleen nu staat er dat deze (op iCloud?) onder deze locatie staat: net.whatsapp.WhatsApp\Documents\ChatStorage.sqlite Weet iemand waar ik dit bestand kan vinden? Vind het zonde om alle gesprekken kwijt te zijn namelijk... Dan had ik nog een 2e vraagje, soortgelijk maar dan over SMS... Daar had ik dit over gevonden: How To Transfer IPhone Text Messages (SMS) To Android Phone Het bestand: 3d0d7e5fb2ce288813306e4d4636395e047a3d28 heb ik gevonden, dit ook op de nieuwe telefoon gekregen en daar ook gevonden. Dan zegt de nieuwe telefoon dat dit bestand geen iPhone SMS bestand is of vergendeld... Kan iemand me hier toevallig ook verder mee helpen? Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand die dit weet?
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Denk niet dat ze op een androidforum weten waar dat op een iphone te vinden is...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het schijnt dus toch te kunnen volgens wat ik had gevonden... Ik vraag me alleen af hoe ik dat bestand van mijn telefoon kan halen, weet namelijk niet hoe ik dat kan vinden
|
|
||||
|
||||
//User/Applications/D3DA8B8A-4744-4A59-A1EB-D9E63887785F/Documents/ChatStorage.sqlite
Gebruik iFunbox... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WhatsApp backup | Reneetje2108 | iPhone Apps | 0 | 23-10-13 13:54 |
Whatsapp niet terug te vinden. Wat nu? | Sasje04 | iPhone algemeen | 13 | 23-04-13 00:35 |
TomTom: Waar actuele POI van flitspalen duitsland te vinden? | koekjedebij | iPhone Navigatie | 8 | 09-07-11 14:25 |
Windows: Waar staat de backup van ipod | wouter_touw | iTunes | 2 | 19-12-08 12:18 |
|
|