Waar actuele POI van flitspalen duitsland te vinden? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Weet iemand een site waar ik gratis een actuele POI bestand van flitspalen in Duitsland kan vinden? En eigenlijk ben ik uberhaupt op zoek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar actuele POI van flitspalen duitsland te vinden?
Hoi,
Weet iemand een site waar ik gratis een actuele POI bestand van flitspalen in Duitsland kan vinden? En eigenlijk ben ik uberhaupt op zoek naar een gratis site waar goede up-to-date POI bestanden te vinden zijn. Ik vond poihandler altijd een goede site, maar daar moet je voor bepaalde groepen betalen. Ik hoop dat iemand een goede tip voor me heeft. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat zal een hele klus worden, omdat het in Duitsland niet is toegestaan om informatie over flitspalen in je navigatie-apparaat beschikbaar te hebben.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Flitspalen zijn in Duitsland wel toegestaan, oa. te koop bij Navigon. In Zwitserland is het gebruik van die data niet toegestaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Graag ontopic blijven!
Of het wel of niet toegestaan is is buiten de scope van het topic. Uiteindelijk heb ik nog steeds geen antwoord op mijn initiele vraag. Kan iemand dat alsnog beantwoorden? Bvd |
|
|||
|
|||
Ik krijg ze ook nog steeds wekelijks aangeboden op mijn TomTom. Al die wild west verhalen over verboden op flitspaalwaarschuwingen zijn pure bangmakerij. Ik zit wekelijks door heel europa en er is mij bij controle,s nog nooit gevraagd of ik ze op wat voor apparaat ook heb staan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik krijg ze als onderdeel van het LIVE abbo dat ik heb op mijn 940LIVE.
Lees net mijn vorige bericht en zie dat je de conclusie zou kunnen trekken dat ik ze als inapp gekocht heb.is dus niet zo. Maar feit is dat ze door TT zelf gewoon nog aangeboden worden in tegenstelling tot de Zwitserse flitsers. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar is firmware 3.0 te vinden? | spacebox | Archief | 1 | 05-10-09 14:42 |
Windows: Waar Back-up bestand te vinden? | ronald24e | Desktop-applicaties | 2 | 09-06-09 23:42 |
Actuele Trein Tijden van een NS Station | lhy | iPhone Apps | 41 | 23-08-08 11:45 |
Waar Cydia te vinden? | Phonerus | Archief | 1 | 30-07-08 13:43 |
|
|