Actuele Trein Tijden van een NS Station discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) je kunt nu actuele trein tijden van een NS station op je iphone zien. http://www.hktoday.nl suggesties mail naar lhy.iphone[at]gmail.com...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Actuele Trein Tijden van een NS Station
je kunt nu actuele trein tijden van een NS station op je iphone zien.
http://www.hktoday.nl suggesties mail naar lhy.iphone[at]gmail.com Laatst gewijzigd door lhy; 04-08-08 om 06:56. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
had ik al voor elkaar (zie: https://forum.iculture.nl/f8/ap...oonnummer.html )
Maar het ziet er gelikt uit
|
||||
|
||||
Thanks handig dat je weet welk spoor intercity ja/nee
|
|
|||
|
|||
sossienl je bent die jouw hard aan het updaten... van mij mag je mijn link op jouw site plaatsen zoals wat jij heb gedaan met de tvgids. ik heb daar geen bezwaar tegen
Laatst gewijzigd door lhy; 15-01-08 om 20:52. |
|
||||
|
||||
Ik vind je TVGids helemaal het einde!
Kon niet terug vinden van wie hij was, dus heb de link er inderdaad zo opgezet. Mocht je hier toch problemen mee hebben / krijgen haal ik em er direct af. Veel succes met bouwen. |
|
|||
|
|||
tvgids is helaas niet van mij. het is van een ander maker. (click op die i naast TVGids). wat ik bedoel was die trein tijden
|
|
||||
|
||||
Ahhh.. ok!. Ik begijp em. (het kon zijn dat je op het forum een andere naam aanhoudt)
Jou NS pagina is op dit moment mooier en overzichterlijker dan mijn versie. Ik zal hem er, zolang er bij mij geen update aankomt. vervangen door jou pagina! |
|
|||
|
|||
zo dragen we met zn alle een steentje bij de iphone comunity
|
|
||||
|
||||
Precies. ben nu op zoek naar nog meer info die ik kan porteren.
(Ps. de link is toegevoegd aan mijn site (SossieNL - maakt informatie toegankelijker voor de iPhone ) |
|
||||
|
||||
Jullie doen echt nice werk!! Respect and I appreciate it ^^
|
|
|||
|
|||
mobiel.ns.nl ooit geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
daar kom de informatie juist vandaan
|
|
||||
|
||||
Ha goede source, ik heb te moeilijk gedaan bij mijn pagina als ik het zo bekijk
(had namelijk niet de tussenstops erbij) |
|
|||
|
|||
keep up the good work sossie!
|
|
|||
|
|||
He Sossie,
echt goed werk wat je doet met input van de rest! klein vraagje, de tv gids URL heeft ook een tvgids movies gids. dit is: TVGids - Movies hier staan uitsluitend de movies van vandaag op. zou je dit er nog bij kunnen voegen? Thanks! |
|
|||
|
|||
Zou je dit ook kunnen integreren met de Locate Me functie van de iPhone? Zodat hij dus automatisch de tijden van het station waar je het dichtstbij bent laat zien?
|
|
|||
|
|||
oef dat zou wel heeel vet zijn
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de trein tijden,ziet er gelikt uit.altijd handig natuurlijk.
|
|
|||
|
|||
Zekers mooi... je zou bijna met de trein gaan rijden ;-)
|
|||
|
|||
Ja echt een geweldig handig app, heb met enige regelmaat dat ik net te laat ben voor de trein.
En tegen de tijd dat ik er achter ben waar de stoptrein gaat ben ik daar ook weer te laat voor. Vanaf nu dus niet meer . Ps. hoe kan ik een directe link op m'n summerboard zetten? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een Iphone 4 docking station met Audio aansluiting | Smeikkie | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-12-10 18:30 |
Gebruik van docking station | woca | Archief | 1 | 08-11-09 21:21 |
Mijn Iphone Doet Het Hellemaal Niet In Een Dock Station !! Lees Please !! | julio | Archief | 7 | 28-04-08 20:07 |
Mijn Iphone Doet Het Hellemaal Niet In Een Dock Station !! Lees Please !! | julio | Archief | 3 | 28-04-08 17:39 |
|
|