Actuele Trein Tijden van een NS Station discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Zou je dit ook kunnen integreren met de Locate Me functie van de iPhone? Zodat hij dus automatisch de tijden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarnaast werken KPN en HI server-sided al aan LBS (Location Based Services). de provider zou dus ook je locatie kunnen doorgeven. Dit is nog niet zo populair in Nederland, maar is zeker wel de toekomst.
|
|
|
||||
|
||||
Is er zo niks voor België?
|
|
||||
|
||||
Nee nog niet. Misschien is dit een leuk project voor in de toekomst.
|
|
||||
|
||||
Kan het alleen maar aanmoedigen!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Om mezelf maar even te Quoten. Een 3rd party app is in de maak en zal waarschijnlijk snel geïntegreerd worden in iHome! hiermee zal het dus mogelijk zijn om te kunnen bepalen welk station je zit. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sossie,
Is het misschien mogelijk om de draaibar met de Treinstations zo te maken dat ik in één keer van A naar Z kan, want het meeste check ik het station Utrecht en Zaltbommel. Aangezien je dus niet andersom kan draaien duurt dit altijd even voordat ik beneden ben. Al die mensen op het station denken dat ik het rad van fortuin aan het draaien ben ofzo. |
|
||||
|
||||
Als je via iHome naar de actuele vertrektijden zoekt, kan dit straks veel sneller (in de nieuwe versie). Dit gaat ten eerste op basis van je dichtst bijzijnde station. En ten tweede via AJAX. Hierbij kies je alleen de 1e letter, waarop vervolgens er automatisch een aantal suggesties gedaan worden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
By the way, geweldig waar je mee bezig bent! Echt mooi. |
|
||||
|
||||
Een paar Teasers;
Laatst gewijzigd door sossienl; 22-05-08 om 18:28. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Super! Ziet er zeker veelbelovend uit.
|
|
||||
|
||||
Omg dat wilde ik net gaan vragen of je zoiets kon maken..
Dit is echt briljant! |
|
||||
|
||||
Super applicatie, onwijs bedankt.
|
|||
|
|||
met dank aan jan-willem (op dit forum? voor de suggestie) heb ik onderaan de pagina nu een button gezet waarmee je een default station kunt opgeven. Nooit meer scrollen door de lange lijst zoeken naar de station die jij het meest gebruikt.
|
|
|||
|
|||
Ga zo door! Er verschijnen echt geweldige webapps de laatste tijd, waarvan ik dit toch wel één van de beste vind Het enige is dat mensen zonder mobiel internet abbonoment er niet heel veel aan hebben, het lijkt me namelijk sterk dat je altijd een Wi-Fi netwerk in de buurt hebt. Maar voor mensen met een T-Mobile abonement is dit echt super!
|
|
|||
|
|||
bestaat er zoiets niet voor de belgische spoorwegen?
|
|
|||
|
|||
ik zal kijken wat ik kan doen. tot nu toe ben ik soort gelijke gegevens nog niet tegen gekomen op internet voor b-rail.
|
|
||||
|
||||
Het is me gelukt om een Belgische tegenhanger te maken
Zie draadje hier; https://forum.iculture.nl/f8/ap...r-vervoer.html En hier; http://iphone.sossie.nl/blog/?p=64#content |
|
||||
|
||||
Een superrr app aangezien ik alleen maar met de NS reis is dit top.
Ga zo door met deze top ontwikkelingen op dit gebied |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een Iphone 4 docking station met Audio aansluiting | Smeikkie | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-12-10 18:30 |
Gebruik van docking station | woca | Archief | 1 | 08-11-09 21:21 |
Mijn Iphone Doet Het Hellemaal Niet In Een Dock Station !! Lees Please !! | julio | Archief | 7 | 28-04-08 20:07 |
Mijn Iphone Doet Het Hellemaal Niet In Een Dock Station !! Lees Please !! | julio | Archief | 3 | 28-04-08 17:39 |
|
|