//

Een app kopen lukt niet

Een app kopen lukt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik speel heel graag Wordfeud en doordat die steeds advertenties laat zien als je geen Premiumaccount hebt, wil ik dat gaan betalen. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-16, 16:56
Franeker65 Franeker65 is offline
• iOS 9.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2016
Berichten: 10
Standaard Een app kopen lukt niet

Beste mensen,

Ik speel heel graag Wordfeud en doordat die steeds advertenties laat zien als je geen Premiumaccount hebt, wil ik dat gaan betalen. Ik heb daarvoor een iTunes-kaart gekocht bij Apple.

Er is een icoon met 'AppStore' op m'n smartfoon. Als ik die aanklik kom ik op een site waarin ik inderdaad de Wordfeud-app zie. Omdat ik 'm al op m'n foon heb (hij zat er standaard op) heb ik dus de optie 'Open'. Klik ik op 'Open' dan kom ik in Wordfeud bij het aankoopscherm. Maar klik ik op 'Upgrade to Premium' dan kan ik enkel creditcards aanvinken of 'geen', als betaalmethode.

Ik heb dus een iTunes kaart en geen creditcards.

Nu kom ik er niet uit, hoe los ik dit nou op? Waar kan ik die app nou downloaden zonder reclame?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-16, 22:11
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Standaard

Die iTunes kaart is om geld toe te voegen aan je Apple ID, zodat je bijvoorbeeld betaalde apps kan kopen. Het kan gebruikt worden voor in-app aankopen. Ik denk zelf dat Wordfeud die optie niet aanbiedt.
__________________
iPhone 7 32 GB zwart / Apple Watch 4 Nike+ Aluminium 44mn

Laatst gewijzigd door niven10; 22-01-16 om 22:14. Reden: Correctie
  #3  
Oud 23-01-16, 13:08
Franeker65 Franeker65 is offline
• iOS 9.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2016
Berichten: 10
Standaard

Hoi Niven, dank je voor de tip. Ik ben er toch uitgekomen. Eerst dat account opladen, dan gaat het downloaden vanzelf. En het is ook gelukt met Wordfeud, ik kan 'm nu spelen zonder reclame.

Ik heb m'n iPhone aardig in de smiezen nu maar alles wat je extern moet doen om 'm te veranderen, is nog erg lastig. En de sites van Apple/iTunes daar word ik ook niet echt blij van. Geheel volgens Amerikaanse traditie staat ie vol met links en dat is voor als je nieuw bent, lastig zoeken.

Dank voor je hulp
  #4  
Oud 23-01-16, 13:16
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Standaard

Geen dank ben blij dat ik kon helpen
  #5  
Oud 23-01-16, 19:58
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franeker65 Bekijk bericht
Hoi Niven, dank je voor de tip. Ik ben er toch uitgekomen. Eerst dat account opladen, dan gaat het downloaden vanzelf. En het is ook gelukt met Wordfeud, ik kan 'm nu spelen zonder reclame.

Ik heb m'n iPhone aardig in de smiezen nu maar alles wat je extern moet doen om 'm te veranderen, is nog erg lastig. En de sites van Apple/iTunes daar word ik ook niet echt blij van. Geheel volgens Amerikaanse traditie staat ie vol met links en dat is voor als je nieuw bent, lastig zoeken.

Dank voor je hulp
Raad zelf dit altijd aan:

http://help.apple.com/iphone/9/?lang=nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kopen lukt niet Jassiez iPad Apps 0 09-01-15 16:00
MMs sturen naar een NIET iphone lukt niet ?? Cathy79 iPhone algemeen 8 02-12-12 12:20
Extra opslag kopen voor iCloud lukt niet!! Bylgus iCloud 7 19-03-12 19:01
What's App kopen lukt niet liekeklaassen iPhone Apps 13 10-12-10 14:40
Windows: Kopen in iTunes lukt niet keyboardboy iTunes 0 26-10-10 09:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:26.