Herinneringen app werkt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik probeer steeds een nieuwe lijst te creeëren in de herinneringen app, maar ik krijg het niet voor elkaar. Het scherm lijkt soort van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herinneringen app werkt niet
Hoi!
Ik probeer steeds een nieuwe lijst te creeëren in de herinneringen app, maar ik krijg het niet voor elkaar. Het scherm lijkt soort van vast te lopen als ik het probeer. Ik kom wel op het scherm waar je de nieuwe lijst maakt, maar het enige waar ik een reactie op krijg is als ik op een kleur tik. Verder helemaal niets. Ik krijg geen toetsenbord tevoorschijn... Ook kan ik vanaf dat scherm niet terug naar mijn andere lijsten (alleen de standaard 2 aangezien ik er niet meer kan maken... Grr). Dit kan pas wanneer ik de app helemaal afsluit. Iemand tips/ervaringen? 😅 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
herinneringen app werkt niet ipad3 | Pevo76 | iPad algemeen | 4 | 26-08-14 14:24 |
Herinneringen app is leeg | A160674 | iPad Apps | 2 | 11-12-13 11:57 |
Synchroniseren herinneringen Iphone/Outlook taken werkt niet | wielderj | iPhone algemeen | 1 | 18-08-12 10:02 |
Vraag over Herinneringen App | JalaJala | iPhone Apps | 1 | 28-06-12 21:44 |
iPhone: Herinneringen app Icoon Wit | Caneezy | Jailbreak | 1 | 29-05-12 17:58 |
|
|