Herinneringen app Icoon Wit discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen titel zegt het al, voor het eerst mijn iPhone 4S gejailbreaked. Maar na het terugzetten van een reservekopie zie ik dat mijn Herinneringen App ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Herinneringen app Icoon Wit
Mensen titel zegt het al, voor het eerst mijn iPhone 4S gejailbreaked.
Maar na het terugzetten van een reservekopie zie ik dat mijn Herinneringen App Icoon wit is, ook na een reboot. Hoe kan dit opgelost worden?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit heb ik ook wel. Het heeft verder geen effect op je iOS. Bij mij gaat het vaak vanzelf weg. Door middel van een respring of een reboot of als ik iets nieuws installeer.
Ik weet dat het af en toe wel is vervelend kan zijn. Maar ik zou zeggen gewoon niet op letten! Succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Mail en notities icoon blijft wit | Erike1 | Jailbreak | 3 | 04-04-12 19:34 |
iPhone: Icoon Winterboard wit. | tekstarzz | Jailbreak | 2 | 01-11-11 20:09 |
Cydia wit icoon , jailbreak 4.3.5 | m1chelle92 | Jailbreak | 18 | 05-10-11 22:53 |
Cydia wit icoon en werkt niet | rwubbels | Jailbreak apps en thema's | 5 | 31-05-11 22:09 |
iPhone 3GS: Na jailbreak cydia Wit icoon | naturel00 | Unlock | 2 | 24-12-10 16:33 |
|
|