Hoe zet ik app gezondheid weer aan? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enige tijd reageert mijn app gezondheid in het geheel niet meer. Wat kan ik fout hebben staan? Iets fout in instellingen??? Graag advies...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe zet ik app gezondheid weer aan?
Sinds enige tijd reageert mijn app gezondheid in het geheel niet meer. Wat kan ik fout hebben staan? Iets fout in instellingen??? Graag advies
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, gisteren net de nieuwste update gedaan via iTunes 10.1.1 (14B150) en hij registreert niets meer. Ook bij de privacy instellen bij beweging en conditie de vinkjes aangezet van de gezondheid app. En in de app zelf bij stappen of activiteit heeft hij geen gegevensbronnen. Ook de locatievoorzieningen staan aan. Herstel locatie en privacy ook geprobeerd en nog steeds geen succes..
|
|
||||
|
||||
Ik moest na de installatie van 14B150 mijn iPhone een keer extra herstarten om weer gegevens in de Gezondheid App te zien.
|
|||
|
|||
Inmiddels ook geprobeerd, maar nog steeds niks.. Misschien een instelling die ik over het hoofd zie nog?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe stel ik TRAPLOPEN in, in de gezondheid app | FFrank59 | iPhone Apps | 0 | 13-05-16 21:45 |
iPad 2 vastgelopen hoe weer aan de praat krijgen? | kobus12 | iPad algemeen | 3 | 06-08-11 15:36 |
Hoe zet ik HSDPA aan? | Harley4 | iPhone algemeen | 5 | 26-08-09 22:35 |
video-recording functie in os 3.0, hoe zet je die aan? | mit4all | Muziek, foto & video | 5 | 15-05-09 19:11 |
|
|