Gezondheids gegevens afdrukken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik mijn gezondheidsgegevens exporteren naar excel en afdrukken. Exporteren lukt wel, maar ik kan die file niet openen om af te printen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gezondheids gegevens afdrukken
Hoe kan ik mijn gezondheidsgegevens exporteren naar excel en afdrukken.
Exporteren lukt wel, maar ik kan die file niet openen om af te printen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik werk zelf niet met een Mac dus ik weet niet of het daar hetzelfde werkt, maar ik ben ervan overtuigd dat de functionaliteiten redelijk overeen zullen komen.
In Excel 2016 op mijn Windows 10 laptop kan ik op het tabblad "Gegevens" kiezen om externe gegevens op te halen. Hier kan ik kiezen voor verschillende bestandssoorten. Misschien dat je daar wat mee kunt. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 May 2017 om 11:39 ---------- Knap trouwens dat jij weet hoe de TS de informatie exporteert! |
|
|||
|
|||
exporteren lukt wel, maar ik krijg het niet open in excel2016
|
|
|||
|
|||
Het zijn ook geen Microsoft Excel documenten maar Apple XML bestanden.
|
|
||||
|
||||
Misschien heb je iets aan deze (gratis) App? (export als CSV)
https://itunes.apple.com/gb/app/qs-a...920297614?mt=8
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Historie Gezondheids app wordt niet teruggezet met terugzetten reservekopie | ballegooier | iPhone Apps | 2 | 11-04-15 21:43 |
IPAD en Bluetooth afdrukken | dwerk | iPhone algemeen | 1 | 29-11-12 21:34 |
gegevens/apps op iPhone vervangen door gegevens nieuwe eigenaar? | marly | iPhone Apps | 2 | 03-10-10 17:27 |
|
|