Groep Icloud en Op mijn Mac in Contacten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) In Contacten op mijn Macbook staan adressen ed onder zowel Icloud als onder Op mijn Mac. Dat is dus dubbel. Kan ik Op mijn Mac ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Groep Icloud en Op mijn Mac in Contacten
In Contacten op mijn Macbook staan adressen ed onder zowel Icloud als onder Op mijn Mac. Dat is dus dubbel. Kan ik Op mijn Mac verwijderen en zo ja, hoe?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In de navigatiekolom staat Op mijn Mac en daaronder Alle op mijn Mac. Hier staan in het venster naast de navigatiekolom alle contacten. Onder Alle op mijn Mac in de navigatiekolom staan de groepen.
Het enige dat lukt is de groepen afzonderlijk te verwijderen. Ales in een keer door op Mijn Mac te klikken lukt dus niet. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe moet ik al mijn contacten via iCloud web nou synchroniseren naar mijn iphone 5?? | yk00609 | iPhone algemeen | 1 | 19-06-16 21:24 |
Hoe maak je groep in contacten aan? | Auti | Archief | 3 | 05-10-12 20:40 |
iCloud zet niet alle contacten van mijn iPhone op mijn iPad | Garfox | iPad algemeen | 1 | 08-07-12 13:43 |
Ringtone koppelen aan groep contactenRingtone koppelen aan groep contacten | schoe459 | Ringtones en Wallpapers | 0 | 23-06-11 21:07 |
Contacten naar Outlook(groep) | stootvoeg | iPhone algemeen | 2 | 05-12-10 17:44 |
|
|