Meerdere Alias/submail met OUTLOOK 365 APP ? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kom er niet uit, miscchien hier iemand die het werkend heeft. We hebben een Outlook 365 account met enkele aliassen. Op PC en webbrowser ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meerdere Alias/submail met OUTLOOK 365 APP ?
Ik kom er niet uit, miscchien hier iemand die het werkend heeft.
We hebben een Outlook 365 account met enkele aliassen. Op PC en webbrowser is werkend, alles in losse bestandsmappen. Dus naam@nederland.nl als account naam, hieraan gekoppeld zijn naam@belgie.nl en naam@duitsland.nl Als ik de IOS OUTLOOK APP activeer met naam@nederland.nl dan komen daar mails in. Ook hieruit kan ik versturen. Maar waar kan ik de aliassen/submail adressen zetten? Via instellingen zie ik geen mogelijkheid. Andere oplossing zijn zeer welkom, want is een drama. GR.André Laatst gewijzigd door dms; 22-06-17 om 15:00. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je naar Instellingen gaat, kun je de verschillende aliassen dan als een apart account toevoegen?
|
|
|||
|
|||
Het zijn submappen / Shared mailboxen.
Hoe kan ik die aanmaken? |
|
||||
|
||||
Citaat:
De enige optie, ik werk nog niet met 365 maar met Exchange, is om er gewone mailboxen van te maken, maar dit heeft weer andere nadelen.
|
|||
|
|||
Opgelost.
Via: https://www.northeastern.edu/its/howto/o365-shared-ios/ Wel de juiste username achter de slash zetten. Nu werkt m'n shared mailbox. Bedankt in ieder geval voor de suggesties. MVG |
Labels |
alias, office 365 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meerdere outlook agenda's op iphone plaatsen | Jus10 | iPhone algemeen | 0 | 25-11-12 20:49 |
iPhone synchroniseren met meerdere Outlook agenda's | soCool | iTunes | 5 | 23-04-08 16:36 |
Windows: Meerdere iPhones & Outlook | Jimmy_Boy | Desktop-applicaties | 1 | 18-01-08 14:33 |
|
|