Q-Music app probleem

Q-Music app probleem discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet wel dat je u best richt tot de uitgever van een app bij een probleem, maar omdat deze niet reageert, wou ik hier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19 August 2017, 13:48
» iPhone 6s Plus 64GB (Goud) [FW: 10.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 June 2014
Berichten: 304
Standaard Q-Music app probleem

Ik weet wel dat je u best richt tot de uitgever van een app bij een probleem, maar omdat deze niet reageert, wou ik hier toch even checken of er soms nog mensen zijn die deze app gebruiken, en of deze toevallig ook het volgende probleem ondervinden. Met deze app kun je via de playlist van de uitzending een song toevoegen aan je spotify. Wie deze app bezit zal dit wel snappen. Nu sinds een aantal weken lukt me dit niet meer, en krijg ik steeds de melding dat er iets mis is gelopen tijdens het toevoegen. Graag wou ik hier gewoon al even informeren of er soms nog mensen zijn met dit probleem. Mocht er iemand een oplossing kennen waren het natuurlijk nog beter.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21 August 2017, 08:42
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 21 March 2008
Berichten: 611
Standaard

Heb zojuist de app genstalleerd, m'n Spotify account gekoppeld en kan de door jou beschreven actie zonder problemen uitvoeren.
  #3  
Oud 21 August 2017, 10:01
» iPhone 6s Plus 64GB (Goud) [FW: 10.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 June 2014
Berichten: 304
Standaard

Hartelijk dank, hiervoor. Dan zal het probleem dat het bij niet lukt wel aan mijn zijde liggen. Het eigenaardig is wel dat ik dit probleem zowel met men iPhone als met men iPad heb. Ik heb op beiden zelfs al eens de app opnieuw genstalleerd. Heb al een nieuwe account bij Q-Music aan gemaaakt en met een andere Spotify account gekoppeld. Maar het wil niet werken bij mij. Iemand enige suggestie wat de oorzaak zou kunnen zijn, of wat ik nog zou kunnen proberen.
Mvg,, Vic
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem synchronisatie na update ios en apple music hans558 iPhone algemeen 0 25 February 2016 22:35
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24 June 2009 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:23.