Koi vijver : ) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Leuke applicatie: Koi Pond, kost 79 cent. Rondzwemmende vissen die je kunt wegjagen door op het water te tikken. Ziet er aardig "echt" uit:...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Koi vijver : )
Leuke applicatie: Koi Pond, kost 79 cent. Rondzwemmende vissen die je kunt wegjagen door op het water te tikken. Ziet er aardig "echt" uit:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik had hem gezien, kon alleen nog nergens een filmpje of dergelijke erover vinden (doe ik ''bijna'' altijd voordat ik wat koop)
Denk dat ik hem toch maar moet gaan kopen dan, ziet er goed uit en kost amper wat. Thx
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 03-08-08 om 02:21. |
|
||||
|
||||
Hold the phone, jullie betalen voor een plaatje met vissen die je kan "weg jagen"?????? Hahahahahahahahahahaha, ok......
|
||||
|
||||
het is een echte vijver, en het ziet er fantastisch uit
Laatst gewijzigd door Nikooos; 03-08-08 om 13:06. |
|
||||
|
||||
Wooow ziet er erg gaaf uit... En dan voor te stellen dat ik een hekel heb aan vissen behalve als ze op mn bord liggen...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Ik vind er niet veel aan
|
|
||||
|
||||
sorry jongens....dit gaat helemaal nergens meer over met dit soort software Wat een ongelofelijke rommel...ook al betaal je er nog geen euro voor.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Net zoals die oude App met zon ijsbeer, waar je waterachterige effecten kreeg Rustgevende shit |
|
||||
|
||||
Ik heb um ook maar ff getest maar ik vind het eigenlijk niets aan.
Je kan ze niet voeren enz alleen de achtergronden, plantjes en de aantal kooi's veranderen en je kan ze wegjagen |
|
|||
|
|||
Dit kan je nietecht software noemen vind ik. Maar toch wel grappig.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook maar even gedownload, tis wel leuk om even te kijken, maar na 10 seconden heb je het ook wel weer gezien. Hoe krijgen ze het verzonnen zeg
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem ook, ik laat hem elke dag aan minstens 2 mensen zien. Die paar cent is het dus wel waard
|
||||
|
||||
Koi vijver
Echt cool, lekker zen. Geluid van het water is prachtig en het is een waar kunstwerkje, prachtig bewegend plaatje.
Net zoals de iZen Garden, is ook gewoon..............zen...... |
|
||||
|
||||
Versie 2.0!!!
- Koi´s voeren - Beter water - Extra koi |
|
||||
|
||||
geweldig nu. dat eten geven snap ik maar dat 2de plaatje wat is daar de bedoeling van?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik heb koi pond 2.0 er nu dus op staan, maar ik zie alleen water en wat vissen... voorderest hoor ik wat bos geluiden ofzo waar zit die optie knop zodat je wat kan kiezen? zoals meer vissen, planten enz..
Laatst gewijzigd door iMario; 17-08-08 om 23:36. |
|
||||
|
||||
gelukt bedankt matthijst
|
|
||||
|
||||
Waarom kreeg ik die update niet gratis?
Gelukkig is hij niet zo duur, dus maakt me niet zoveel uit. Edit: Geweldige update. Erg leuk!
iPhone 2G, 8GB Intel MacBook (zwart), 2,2GHz, 160GB HD Laatst gewijzigd door BadSide; 17-08-08 om 23:42. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|