Koi vijver : ) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) maar als je de versie 2.0 koopt van deze app en er komt weer een update is die dan gratis of moet je er dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
maar als je de versie 2.0 koopt van deze app en er komt weer een update is die dan gratis of moet je er dan weer geld voor betalen?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
wat je ook kan doen zijn de lely blaadjes verschuiven.
hou je vinger op een lelyblad en beweeg je vinger dan. Laatst gewijzigd door slodo; 20-08-08 om 21:18. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bij mij stond deze niet bij automatische updates maar kreeg wel de gratis handmatige herinstallatie.
|
|
|||
|
|||
koi pond
waar kan ik deze koi vijver downloaden????????
|
|
|||
|
|||
in de App Store
|
|
|||
|
|||
Toch maar is proberen deze app. Nu de update verkrijgbaar is lijkt het me wel geinig. Hoop dat ze het herder blijven ontwikkelen, zodat het steeds meer uitgebreider wordt.
|
|
||||
|
||||
Ligt het aan mij of is de kwaliteit van de animaties een stuk minder geworden bij de 2.0 update?
|
||||
|
||||
Ik heb inderdaad 2 accounts.. denk dat ik dan toch op de verkeerde zat (en wou toch juist op de goeie zitten), maar ach, 1 dollar.
|
||||
|
||||
Ik heb gister de nieuwste versie van Koi vijver gekocht en vind het erg leuk hoor!
Beetje tijdverdrijf, leuk om aan collega's te laten zien..en erg rustgevend..leuk! |
|
|||
|
|||
maar wat zijn de veranderingen sinds 2.1?
|
|
||||
|
||||
Ik heb pas sinds een aantal dagen mijn eerste Iphone, dus kan niet precies zeggen wat er zo vernieuwend aan is..
Maar wat ik ergens gelezen heb..is dat je de vissen kunt voeren (schudden met je Iphone) en de vijver helemaal aan kunt passen, aantal vissen, waterplant(en) en een eigen sound eraan geven..kikkers, wind en nog 2 andere. Dit is echt zijn hebbeding, waar je gewoon even mee speelt, aan je collega's of vrienden laat zien..leuk tijdverdrijf! |
|
|||
|
|||
hoe kan ik die het aantal vissen enzo dan kiezen?
|
|
||||
|
||||
Klik op het 'i-tje' rechtsonder. Als ie er niet staat, tik dan even rechtsonder en hij verschijnt.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|