kenteken compatibaliteit discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via de appstore de appl kenteken gedownload. Echter deze versie vereist 2.2.1 Ik heb deze update niet gedaan vanwege het simlock. Is er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kenteken compatibaliteit
Ik heb via de appstore de appl kenteken gedownload.
Echter deze versie vereist 2.2.1 Ik heb deze update niet gedaan vanwege het simlock. Is er een andere optie mogelijk voor deze app toch te installeren? Ruud |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Developer mailen en vragen of ie 'm voor 2.2 of misschien wel op 2.0 wil uitbrengen. Als er features worden gebruikt die alleen in 2.2.1 bruikbaar zijn is het niet anders. Ik heb mijn eigen applicatie juist op 2.0 uitgebracht om een zo groot mogelijk publiek te bereiken.
|
|
||||
|
||||
Ik weet bijna zeker dat er in Cydia een app is die dit soort zaken oplost. Die app houdt 2.2.1-apps als het ware voor de gek. Zoek eens op 'firmware' in Cydia.
|
||||
|
||||
FWchanger heet ie geloof ik
|
|
|||
|
|||
als ik in die app 2.2.1 invul dan krijg ik nog altijd (na downloaden) "deze app vereist een nieuwere versie van OS (2.2.1) .
|
|
||||
|
||||
Gaat toch niet 100% werken. Als Firmware 2.2.1 vereist is, dan maakt de developer gebruik van 2.2.1 APIs, die dus niet op 2.2 en lager werken.
|
||||
|
||||
Ik was wel nieuwsgierig en heb dit gevonden:
Citaat:
Dat hangt er toch vanaf welke API's de ontwikkelaar heeft gebruikt?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kenteken opvragen kan niet meer? | tvanaagten | iPhone Apps | 7 | 24-06-10 19:41 |
"kenteken" app eindelijk werkend onder 3GS | MCNO | iPhone Apps | 5 | 09-01-10 14:46 |
Informatie over auto/kenteken | jonathan | iPhone Apps | 76 | 09-05-09 15:00 |
|
|