Album Personen werkt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg geen personen te zien bij het album Personen. Dit heeft wel ooit gewerkt. Het doorzoeken blijft hangen op 1 foto (weet niet hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Album Personen werkt niet
Ik krijg geen personen te zien bij het album Personen. Dit heeft wel ooit gewerkt.
Het doorzoeken blijft hangen op 1 foto (weet niet hoe ik printscreen moet toevoegen helaas). Weet er iemand hoe dit op te lossen valt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De hangende foto als printscreen krijgen:
Druk kort op de thuisknop, vlak erna op de sluimerknop. De printscreen verschijnt linksonder op je iPhone scherm, klik hierop. Vervolgens krijg je 3 opties te zien: 1: Bewaar in Foto’s 2: Verwijder schermfoto’s 3: Annuleer Klik op Bewaar in Foto’s (de foto wordt in de standaard foto-app bewaard) Printscreen toevoegen: Upload de printscreen op een website die de mogelijkheid biedt, bv. TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten Als je de printscreen geupload hebt, in Tinypic, krijg je dit scherm Selecteer de link onder directe link voor lay-outs en kopieer de link, vervolgens ga je naar het desbetreffende topic op forum.iculture.nl en klik je op In het scherm/invulvak wat je nu krijgt verwijder je de http:// en plak je de link. Als alles goed is gegaan, komt je ‘hangende foto’ in dit topic en is het meer duidelijk voor de mensen hier. Hopelijk kan het dan worden opgelost. |
|
|||
|
|||
@Albert84
Wat een moeilijke uitleg om hier een printscreen neer te zetten Als je een printscreen hebt, klik je in de balk op de paperclip. Het wordt dus een bijlage. Je zou Afbeelding invoegen verwachten, maar dat werkt hier niet. Wanneer (en waarvoor) je dat wèl kunt gebruiken, weet ik niet. Laatst gewijzigd door Mariche; 25-05-18 om 03:51. |
|
|||
|
|||
@Mariche, je hebt gelijk. Eigenlijk onnodig.
|
|
|||
|
|||
Skulle81,
Ik heb hetzelfde "probleem". Kom op internet helaas geen oplossing(en) tegen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bekende gezichten worden niet in Personen-album iPhone7 gezet. | JWJMDerix | iPhone algemeen | 1 | 14-12-17 18:46 |
Personen-album geeft geen resultaten | Guest-20210428001122 | iPhone algemeen | 0 | 14-12-17 10:51 |
IOS Outlook: Na update (1.1.0) werkt personen tab niet goed | TPO | iPhone Apps | 0 | 17-03-15 12:56 |
Krijg ctc personen niet gesynchroniseerd | majuma | iPad algemeen | 1 | 02-03-14 17:30 |
Windows: Album niet herkend als 1 album | Maurice013 | iTunes | 12 | 10-03-11 13:41 |
|
|