Link in whatsapp gaat naar app store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik via Whatsapp een link krijg die een app moet openen dan wordt er gevraagd of ik de app wil openen met de app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Link in whatsapp gaat naar app store
Als ik via Whatsapp een link krijg die een app moet openen dan wordt er gevraagd of ik de app wil openen met de app store. Wanneer ik dit doe dan kom ik in de app store en kan ik daar voor openen kiezen. Na openen opent hij standaard de app. Ik kom niet terecht waar ik via de link terecht zou moeten komen.
Dit komt onder andere voor bij linkjes naar spotify. Voorheen kreeg ik een link en dan werd er in safari geopend waarna ik naar de app kon en had ik direct het goede nummer(in het geval van Spotify) Iphone: 6S Firmware: 11.4 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Link naar de app store in de iCulture app | rjgout | iPhone Apps | 3 | 04-09-17 19:53 |
Windows: Link naar ITUNES APP STORE werkt niet meer | wblink | iTunes | 0 | 21-05-16 19:15 |
Spotify link via Whatsapp werkt niet | amgilde | iPhone Apps | 1 | 30-11-14 10:29 |
Windows: Link naar App Store werkt niet in Safari 4 en 5 | Sleurhutje | iTunes | 10 | 03-01-13 15:04 |
|
|