Link naar ITUNES APP STORE werkt niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enige tijd (werken) werkt een link op mijn W10/64 comp naar een prgm in de appstore niet meer. De appstore wordt wel geopend, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Link naar ITUNES APP STORE werkt niet meer
Sinds enige tijd (werken) werkt een link op mijn W10/64 comp naar een prgm in de appstore niet meer. De appstore wordt wel geopend, maar ik blijf in het hoofdmenu steken, waarna er niets anders overblijft dan op de tiltel te gaan zoekenn (kom er wel uit, daar gaat het niet om): vroeguh was dit anders.
Wie weet?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad link openen email werkt niet meer | tientjevl | iPad algemeen | 2 | 24-10-13 13:56 |
Link openen werkt niet meer | Zodiac | iPhone algemeen | 6 | 13-10-13 01:03 |
App iTunes en App Store werkt niet meer na iOS 7-update | vermeuzel | iPhone algemeen | 18 | 06-10-13 20:14 |
Windows: Link naar App Store werkt niet in Safari 4 en 5 | Sleurhutje | iTunes | 10 | 03-01-13 15:04 |
itunes store op iphone werkt niet meer. melding over belgische store? | Dagmar87 | iTunes | 1 | 02-10-12 23:44 |
|
|