//

ITunes

ITunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb in 2013 het advies gekregen om als ik mijn ITunes muziek op een stick wil zetten gewoon de afspeellijst kopiëren en plakken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-05-16, 18:09
yvon63 yvon63 is offline
• iOS 1.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 16
Standaard ITunes

Hallo ik heb in 2013 het advies gekregen om als ik mijn ITunes muziek op een stick wil zetten gewoon de afspeellijst kopiëren en plakken op stick

in middels nieuwe computer met windows 10en Ipod kapot dus dacht zet alles van die externe schijf opnieuw op mijn computer gedaan

nu hebben we een nieuwe auto waar je een usb stick in kan doen en daar we geen iPod meer hebben de muziek op die stick gezet
en druk muziek gedownload van ITunes

tot mijn schik werkt alles wat gekocht is bij ITunes niet ook niet het gene wat ik in de loop van de jaren gekocht hebt

kan iemand mij adviseren hoe ik het kan veranderen om het toch te gebruiken in de auto

vriendelijke groet Yvon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
muziek itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitloggen itunes account & apps overzettten vanuit itunes onmogelijk Rasz iTunes 6 28-01-12 15:30
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map hoeboe iTunes 0 20-07-10 14:23
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo rob499 Jailbreak 9 02-09-08 01:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:42.