Google Calendar URL in iOS/Mac agenda discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Via de zoekfunctie kon ik geen antwoord vinden, en Google bood ook nog geen oplossing. Mijn vriend gebruikt Android en ik iOS/Mac. We delen graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google Calendar URL in iOS/Mac agenda
Via de zoekfunctie kon ik geen antwoord vinden, en Google bood ook nog geen oplossing.
Mijn vriend gebruikt Android en ik iOS/Mac. We delen graag onze agenda's en dat lijkt maar 1 kant op goed te gaan. Mijn iCloud agenda hebben we via een URL gedeeld en die kan hij zonder problemen in zijn Google Calendar inzien. Maar zijn Google calendar url in mijn agenda apps werkt niet. Ik krijg deze error op mijn Mac: Citaat:
Iemand tips? Of is de enige oplossing dat hij inlogt met zijn Google account op mijn iPhone/Mac? Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda / Google Calendar | Splash | iPhone Apps | 0 | 06-03-18 09:49 |
Agenda: afspraken accepteren van Google Calendar | jelle86 | iPhone Apps | 1 | 28-04-11 09:30 |
Hoe iPhone Agenda via 3g syncen met Google Calendar? | allewijn | iTunes | 22 | 23-07-10 23:03 |
iPhone-agenda syncen -> Google Calendar | jelle86 | Archief | 3 | 01-12-08 19:23 |
|
|