Instagram (iOS): hoe verwijder ik een oud account uit het dropdown menu? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit met een Instagram voor iOS probleem... ik kan nergens op Google/YouTube een goed antwoord vinden voor het volgende: - Ik heb pas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Instagram (iOS): hoe verwijder ik een oud account uit het dropdown menu?
Hallo,
Ik zit met een Instagram voor iOS probleem... ik kan nergens op Google/YouTube een goed antwoord vinden voor het volgende: - Ik heb pas geleden mijn zakelijke account op Instagram verwijdert, maar ondanks dat ik diverse keren de app al heb verwijderd/reinstalled... blijft het account zichtbaar als ik rechtsonder op account klik, en vervolgens boven/midden op het dropdown menu klik. Kan iemand me vertellen hoe ik dit (al weken geleden verwijderde) account verwijder uit het dropdown menu?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe verwijder ik mijn iCloud account van mijn toestel? | Jenny2508 | iCloud | 1 | 01-10-14 14:08 |
Verkeerd Mobile Me Account aangemaakt hoe verwijder ik deze en maak ik een nieuwe? | Steef2912 | iCloud | 2 | 21-12-11 17:02 |
|
|