Amerikaanse app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, is het mogelijk om een app te downloaden die aan een regio/land is gekoppeld? Ik ga binnenkort naar Florida en wil gebruik maken van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Amerikaanse app
Hoi, is het mogelijk om een app te downloaden die aan een regio/land is gekoppeld?
Ik ga binnenkort naar Florida en wil gebruik maken van een app dat is een winkel daar. Maar als ik deze app nu wil downloaden krijg ik de melding dat van die regio/land dat ik deze niet kan downloaden. Mijn vraag is nu dus hoe kan ik dat wel doen als ik daar ben? Ik hoop dat iemand mij daar mee kan helpen en hoop dat het mogelijk is zonder problemen te krijgen met mijn andere apps. Ik heb een iPhone X. Vast bedankt Astrid |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Dank je wel
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10-09-19 om 13:04 ---------- Beste XIII, Ik moet dus een nieuw apple id aanmaken. Moet ik dan het land/regio Amerika invullen? En dan daar de gegevens van? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Amerikaanse SIM: DRINGEND | ipotdje | iPhone algemeen | 9 | 22-08-16 09:36 |
Amerikaanse ATV | ImprezaRH | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 06-11-11 15:28 |
iPhone: Amerikaanse iphone 2g | Sophie* | Jailbreak | 2 | 27-09-10 18:42 |
Amerikaanse help? | IsoSync | Archief | 3 | 31-01-10 20:59 |
Youtube op Amerikaanse 3gs | patrickbruinsma | Archief | 1 | 28-12-09 16:54 |
|
|