//

Local Network Apps

Local Network Apps discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga deze topic maar weer 'bumpen', n.a.v. van Fabian's reactie op de homepage.. Citaat: @lennart - In je router zou je poort 5900-5901 moeten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-12-08, 20:58
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

Ik ga deze topic maar weer 'bumpen', n.a.v. van Fabian's reactie op de homepage..
Citaat:
@lennart - In je router zou je poort 5900-5901 moeten openzetten en forwarden naar je persoonlijk ip (van je computer) dan vul je op je iphone jou ip in van je provider (begint niet met 192.168.blabalbna) dit kan je vinden door hier heen te gaan: http://www.whatismyip.nl ; dan zou het moeten werken. Zo heb ik het in ieder geval.
Hij heeft het schijnbaar werken.. Waar we (ik) in augustus bij waren geëindigd, is de volgende vraag: "Hoe zorg ik, dat als ik met mijn muis boven het icoontje in mijn system tray hover, ik niet mijn static IP te zien krijg, maar mijn ISP?" (Ik gebruik TightVNC.. Deze verwijzing (https://forum.iculture.nl/f8/ap...tml#post168719) is de status van het process).

Laatst gewijzigd door lnn.art; 07-12-08 om 21:02.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 26-03-09, 02:38
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

*kuche* bump *kuch*
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G Network Booster winock iPhone Apps 1 30-06-10 03:48
Speedup webapp: images local bewaren op de iPhone? m-jay iPhone Apps 4 04-10-09 13:29
Network Error Dietch Jailbreak apps en thema's 2 12-05-09 22:32
Ad-hoc/local Wi-Fi tussen iPhone en Mac Nemisis2003 Wi-Fi 4 14-12-08 14:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.