HELP PROGRAMMEURS: serverside app/commando draaien discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Sinds enige tijd speel ik met de gedachte om op mijn HTPC (webserver) in een X10 omgeving (via Homeseer) mijn volledige woning te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
HELP PROGRAMMEURS: serverside app/commando draaien
Beste forumleden,
Sinds enige tijd speel ik met de gedachte om op mijn HTPC (webserver) in een X10 omgeving (via Homeseer) mijn volledige woning te besturen (licht & AV-apparatuur). Nu weet ik dat er verschillende apps zijn die dit reeds ondersteunen, helaas voldoet geen enkele en zijn de interfaces niet naar mijn wens (aan te passen). Nu dacht ik aan het volgende middels Categories een nieuwe springboard creeren en widgets toevoegen in vorm van een AV afstandsbediening. Hierdoor wil ik alle belangrijke besturingselementen zoals o.a.: play, pause, etc. onder widgets programmeren. Kan iemand mij helpen/vertellen of het mogelijk is om via een widget een (batch)script te starten zonder dat safari wordt opgestart. Tevens zou het in het kader van de verlichtig mooi zijn als ik een widget (icoon) kan laten verspringen (switchen) als een lamp aanstaat. De volgende stap is een afstandbediening maken met alle TV-voorkeurzenders met logo's in de widgets. Kan iemand mij op weg helpen, waardoor safari niet opstart als ik de widget indruk en hoe ik dan op mijn HTPC een script kan laten uitvoeren... Met enthousiasme zie ik jullie antwoorden en oplossingen tegemoet. Met vriendelijke groeten, M-jay |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat als je niet wilt dat Safari opstart, geen WebApp dus, je zult via de SDK moeten gaan devven...
|
|
||||
|
||||
Is er dan geen code om safari hidden te maken?
|
|
||||
|
||||
Niet dat ik weet
|
|
||||
|
||||
Ik hoor hier en daar over wget, is hier iemand bekend mee? Ik heb het geïnstalleerd via Cydia, maar ik krijg geen toegang tot de app of die ik iets verkeerd?
wget zou ervoor moeten zorgen, dat ik een commandline kan uitvoeren op een webserver zonder tussenkomst van safari.... |
Labels |
homeseer, webserver, widget, x10 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App om scherm 180 graden te draaien (inclusief alle apps) | koekjedebij | Jailbreak apps en thema's | 0 | 17-03-11 22:59 |
Gevonden : app om alle windows programma's te kunnen draaien op een idevice | ceesboersen | iPhone Apps | 5 | 30-01-11 22:56 |
Draaien van een 4.2 app op Itunes 4.1 | andre1961 | iPhone Apps | 6 | 26-01-11 22:20 |
Video App met Zoom functie? / 180 graden draaien | industrialbirds | iPhone Apps | 0 | 14-12-09 18:34 |
|
|