//

HELP PROGRAMMEURS: serverside app/commando draaien

HELP PROGRAMMEURS: serverside app/commando draaien discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Sinds enige tijd speel ik met de gedachte om op mijn HTPC (webserver) in een X10 omgeving (via Homeseer) mijn volledige woning te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-03-09, 18:05
m-jay's schermafbeelding
m-jay m-jay is offline
• iOS 4.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Drenthe
Berichten: 48
Lightbulb HELP PROGRAMMEURS: serverside app/commando draaien

Beste forumleden,

Sinds enige tijd speel ik met de gedachte om op mijn HTPC (webserver) in een X10 omgeving (via Homeseer) mijn volledige woning te besturen (licht & AV-apparatuur).

Nu weet ik dat er verschillende apps zijn die dit reeds ondersteunen, helaas voldoet geen enkele en zijn de interfaces niet naar mijn wens (aan te passen).

Nu dacht ik aan het volgende middels Categories een nieuwe springboard creeren en widgets toevoegen in vorm van een AV afstandsbediening.

Hierdoor wil ik alle belangrijke besturingselementen zoals o.a.: play, pause, etc. onder widgets programmeren.

Kan iemand mij helpen/vertellen of het mogelijk is om via een widget een (batch)script te starten zonder dat safari wordt opgestart.

Tevens zou het in het kader van de verlichtig mooi zijn als ik een widget (icoon) kan laten verspringen (switchen) als een lamp aanstaat.

De volgende stap is een afstandbediening maken met alle TV-voorkeurzenders met logo's in de widgets.

Kan iemand mij op weg helpen, waardoor safari niet opstart als ik de widget indruk en hoe ik dan op mijn HTPC een script kan laten uitvoeren...

Met enthousiasme zie ik jullie antwoorden en oplossingen tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

M-jay
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-03-09, 21:28
DouweM's schermafbeelding
DouweM DouweM is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 385
Standaard

Ik denk dat als je niet wilt dat Safari opstart, geen WebApp dus, je zult via de SDK moeten gaan devven...
  #3  
Oud 24-03-09, 21:36
m-jay's schermafbeelding
m-jay m-jay is offline
• iOS 4.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Drenthe
Berichten: 48
Standaard

Is er dan geen code om safari hidden te maken?
  #4  
Oud 24-03-09, 21:38
DouweM's schermafbeelding
DouweM DouweM is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 385
Standaard

Niet dat ik weet
  #5  
Oud 25-03-09, 19:03
m-jay's schermafbeelding
m-jay m-jay is offline
• iOS 4.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Drenthe
Berichten: 48
Standaard

Ik hoor hier en daar over wget, is hier iemand bekend mee? Ik heb het geïnstalleerd via Cydia, maar ik krijg geen toegang tot de app of die ik iets verkeerd?

wget zou ervoor moeten zorgen, dat ik een commandline kan uitvoeren op een webserver zonder tussenkomst van safari....
Reageren

Labels
homeseer, webserver, widget, x10



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App om scherm 180 graden te draaien (inclusief alle apps) koekjedebij Jailbreak apps en thema's 0 17-03-11 21:59
Gevonden : app om alle windows programma's te kunnen draaien op een idevice ceesboersen iPhone Apps 5 30-01-11 21:56
Draaien van een 4.2 app op Itunes 4.1 andre1961 iPhone Apps 6 26-01-11 21:20
Video App met Zoom functie? / 180 graden draaien industrialbirds iPhone Apps 0 14-12-09 17:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:46.