Draaien van een 4.2 app op Itunes 4.1 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde de Flitspalen versie 1.7 app downloaden, maar die draait alleen op Itunes versie vanaf 4.2. Ik heb echter een iPhone 4 met JB ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik wilde de Flitspalen versie 1.7 app downloaden, maar die draait alleen op Itunes versie vanaf 4.2. Ik heb echter een iPhone 4 met JB voorzien van iTunes 4.1. Is er een manier of een app om toch deze app te draaien?
|
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoek eens in Cydia naar Firmware Changer oid. Deze tweak biedt je de mogelijkheid om je Firmware versie te faken, zonder dat je hoeft te updaten.
Als je handig bent met OpenSSH of iFile hebt, dan kun je het ook aanpassen in /System/Library/CoreServices/SystemVersion.plist |
|
|||
|
|||
![]() Ok Jitse, bedankt ik ga eens kijken.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Die FW changer werkt helaas niet bij versie 4.1.
Weet niemand een andere oplossing? |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
|
|||
|
|||
![]() Dank voor je reactie. Helaas heb ik daar weinig kaas van gegeten, en durf dat eigenlijk niet zo goed.
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
prijs voor het laten ontwikkelen van een App door een student | siardvdbosch | Ontwikkelen voor iOS | 9 | 05-05-11 21:18 |
Gevonden : app om alle windows programma's te kunnen draaien op een idevice | ceesboersen | iPhone Apps | 5 | 30-01-11 21:56 |
Windows: Itunes alleen vanaf een usb drive draaien | zvoni | iTunes | 1 | 21-05-10 17:31 |
Windows: Muziek in Itunes laten draaien op een Externe HD | markiphone | iTunes | 1 | 20-08-09 17:53 |
|
|