Itunes alleen vanaf een usb drive draaien discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allemaal wegens plaatsgebrek wil ik itunes alleen laten draaien vanaf een usb harde schijf dus niet meer vanaf mijn pc,kan dit ? de bedoeling ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes alleen vanaf een usb drive draaien
hoi allemaal
wegens plaatsgebrek wil ik itunes alleen laten draaien vanaf een usb harde schijf dus niet meer vanaf mijn pc,kan dit ? de bedoeling is dat ik alles van mijn pc(itunes) overzet op de harde schijf(itunes) zodat ik alles op mijn pc van itunes kan verwijderen kan iemand mij helpen of heeft iemand een ander voorstel dank bij voorbaat , zvoni |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Draaien van een 4.2 app op Itunes 4.1 | andre1961 | iPhone Apps | 6 | 26-01-11 22:20 |
Wachten op iPhone door USB Drive app | kai824 | iPhone Apps | 9 | 05-03-10 18:12 |
Ik heb een usb en itunes logo op mijn iphone wat moet ik doen!!!! | sahin14755 | Archief | 1 | 23-11-09 20:38 |
Windows: Muziek in Itunes laten draaien op een Externe HD | markiphone | iTunes | 1 | 20-08-09 18:53 |
|
|