Whatsapp berichten verzenden lukt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ineens lukt het vandaag niet om Via whatsapp Berichten te verzenden. ( 2e tel Iphone 6splus)Bij toeval kwam ik er zojuist achter , dat als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp berichten verzenden lukt niet
Ineens lukt het vandaag niet om Via whatsapp Berichten te verzenden. ( 2e tel Iphone 6splus)Bij toeval kwam ik er zojuist achter , dat als ik net doe alsof ik foto meestuur het bericht wel wordt verstuurd. Ik heb tel gereset enz ,tot nu toe geen succes. Ook als ik onderweg ben met 4G het probeert, blijft het probleem.Nog nooit zoiets meegemaakt,erg irritant .
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gelukt
Vanmorgen iOS 13.5 op de iPhone gezet. En...jawel, whatsapp doet weer normaal. Wat een feest. Is soms de wondere wereld van apple 😏. Topic kan dicht .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail verzenden met Hotmail lukt niet! | ment10 | iPhone algemeen | 9 | 10-11-12 11:07 |
Verzenden kpnplanet email lukt niet | Peetje013 | iPad algemeen | 2 | 19-05-12 23:03 |
e-mail verzenden lukt niet | quincy | iPhone algemeen | 45 | 30-11-10 20:59 |
xs4all email verzenden lukt niet | t.vaassen | iPhone algemeen | 6 | 06-10-09 16:48 |
|
|