Alle geïnstalleerde apps crashen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het installeren van JailBrake & Cydia, werken een aantal applicaties die ik eerder deze week uit de officiële AppStore van Apple heb gedownload niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na JailBrake & Cydia werken applicaties uit AppStore niet meer?!
Na het installeren van JailBrake & Cydia, werken een aantal applicaties die ik eerder deze week uit de officiële AppStore van Apple heb gedownload niet meer. Dit zijn onder meer de gratis applicaties: Hyves, PayPal en Remote (van Apple zelf).
Wat zie ik over het hoofd of wat moet ik (eventueel opnieuw) doen of installeren wil ik gebruik kunnen maken van applicaties uit de officiële AppStore van Apple? Alvast reuze bedankt voor jullie snelle reacties ... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben er achter gekomen dat iphone delivery report (sms afleverrapport Cydia) de oorzaak is van het crashen van itunes app op mn iphone.. Ontwikkelaar is met oplossing bezig.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan iemand hier misschien een antwoord op geven? |
|
||||
|
||||
Je kan proberen de applicatie die niet werken te verwijderen en weer opnieuw te installeren.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Ja dat heb ik dus al aantal keer gedaan, alles eraf en weer opnieuw erop gezet.. Maat tevergeefs ik vind het echt balen, hoop toch niet dat ik uiteindelijk opnieuw moet gaan jailbreaken!!
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
applicatie verdwijnt na opstarten
Heren bij alle gedownloade applisc vanuit de ITunes kom ik niet verder. Welke applic ik ook wil opstarten komt de applic op maar verdwijnt weer even snel.
Wat gaat er mis.? Ben radeloos. Kan iemand mij advies geven. Heb ook al een harde reset gedaan. (Home-knop en aan/uit knop vast gehouden) Help! Bedankt Ferrw |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Probeer eens een update van een willekeurige app te installeren via de iPhone zelf. |
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde probleem met een nieuwe iphone. Geen van de rechtstreeks op de iphone gedownloade apps deden het.
Bij mij heeft het geholpen om de apps van de iphone af te halen en ze via iTunes er weer op te zetten. Nu doen ze het allemaal. kijk ook even hier: http://www.iphonehacks.com/2008/07/app-crash-fix.html Laatst gewijzigd door iLab; 04-11-09 om 12:48. |
|
|||
|
|||
aap's werk niet na jailbaeaking met blackr1n
hoi,
iphone G3 met 3.1.2 op. was jailbroken met pwnage. ik heb weer restore via itunes (3.1.2 en baseband 05.11.07) en jailbreak met blackra1n RC3. en unlook met blacksn0w. alles werk MAAR!! nu veel aap's (download via aap store) werken NIET! iemand idee?? waarom, en hoe kan ik dat oplossen? thanx ifonix |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: alle apps crashen
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
app's crash na jailbreak met blackra1n.
hoi,
iphone 3G 3.1.2. frimware 04.07.02 was jailbroken met pwnagetool. upgraded naar frimeware 05.11.07 via iTunes, jailbreak met Blackra1n en unlook met blackra1n. alles werg goed.. MAAR, alle iTunes aap's crashes. (sydia app's niet). ik heb de aap's deleted van de iphone en reinstall via iTunes. werk niet... imand heeft idee waarom en hoe kan ik dat oplossen? thanx ifonix |
|
|||
|
|||
Je hebt wel eerste de jailbreak gedaan en daarna de apps erop gezet en niet andersom?
|
|
||||
|
||||
Zou niet moeten uitmaken evmw. Ik heb hem ook gejailbreaked met heel veel apps er al op, zonder problemen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
// Discussie samengevoegd
|
|
|||
|
|||
mensen..
"herstellen maar dan zonder backup terug te zetten" ??? en alle aap's, telefoon nummers, notes, calender events, skype contacts... en meer hoe moet ik dat terug op de iphone instaleren?? |
|
||||
|
||||
vind je antwoord in Cydia!!!!!!!!
|
Labels |
afsluiten, applicaties, apps, appstore, back-up, crash, gekochte apps, synchronisatie, werkt niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Vreemde niet geinstalleerde apps | bloedzuiger12 | Jailbreak | 5 | 05-08-10 08:32 |
Probleem computer machtigen alle apps crashen | Huub82 | iTunes | 7 | 06-03-10 02:02 |
alle appstore apps crashen | koen2709 | Archief | 3 | 24-10-09 21:10 |
Geinstalleerde apps niet zichtbaar | Ezra | Jailbreak apps en thema's | 8 | 07-01-08 20:44 |
|
|