Alle geïnstalleerde apps crashen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) nee, helemaal niets, zelfde account alleen custom FW gemaakt en gebruikt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nee, helemaal niets, zelfde account alleen custom FW gemaakt en gebruikt
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(Crash zou kunnen samenhangen met installatie van een Vook, van vook.com; die nam nogal wat tijd (want ruimte) in bij installatie. Bij eerstvolgend gebruik liep alles vast.) |
|
|||
|
|||
ik heb gewoon account als eerst, maar niets werkt. ook niet na verwijderen en opnieuw installeren van een app
|
|
||||
|
||||
Misschien moet je eens van de beta af? In je profiel staat dat je 2G draait op een combinatie van 3.0 Beta en een jailbreak....
|
|||
|
|||
sinds gisteren heb ik update 3.1 geinstalleerd op mijn Iphone 3G, en heb nu ook het probleem dat mijn spellen niet meer opstarten (apps). inderdaad 2 sec. het scherm van het spel, en dan krijg ik weer het beginscherm van de iphone.
kan iemand een duidelijk antwoord geven hoe ik dit weer hersteld krijg? heb al alle spellen verwijderd + de gegevens die erbij horen, en daarna weer nieuwe gedownload, maar nog steeds hetzelfde probleem. Heb echt spijt dat ik 3.1 gedownload hebb!! |
|
||||
|
||||
Dit is idd een veel voorkomend probleem. Ik weet de juiste oplossing niet, maar bij mij werkte het om alles eraf te gooien en opnieuw erop te zetten...vervelend klusje...
Heb het eens bij de Apple store in de States gevraagd en daar zeiden ze dat de oorzaak waarschijnlijk ligt aan het feit dat de iPhone aan de computer zit als deze in de slaapstand gaat...weet de technische achtergronden niet maar nu ik dat niet meer doe werkt het bij mij sindsdien prima... doe er je voordeel mee |
|
|||
|
|||
Bedoel je gewoon echt alles van de iphone eraf te halen, zoals je em krijgt als je em nieuw gekocht hebt? of alleen de apps (spellen etc)? (dat laatste heb ik al geprobeerd).
thanks voor je reactie btw |
|
||||
|
||||
ja ik ben bang het laatste.... alleen de Apps dus...
suc6 |
|
|||
|
|||
Ik heb de oplossing gevonden, gewoon even een gratis app downloaden via de appstore en de applicatie opstarten, en de rest werkt ook weer. Probleem opgelost.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Bij mij lichten de gekochte apps ook wel op, maar sluiten daarna direct weer af.
Dit is ontstaan nadat ik mijn iPhone heb gesynchroniseerd met iTunes. Ik krijg dan de melding dat mijn laptop niet is gemachtigd, terwijl ik dit allang heb gedaan. Het opnieuw machtigen heeft niet geholpen. Ook heb ik iTunes 9.0 opnieuw geinstalleerd wat ook niet helpt. Wie oh wie kan me helpen??? |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
na zorgvuldig de zoekfunctie gebruikt te hebben toch maar posten. Mijn itunes app op mn iphone crashed de hele tijd. Alle andere applicaties werken prima. Zodra ik itunes op mn iphone aanklik start deze op maar zodra ik, bijvoorbeeld, op podcasts druk sluit t programma direct af.. Iemand anders het zelfde probleem, of een oplossing? |
|
|||
|
|||
MIjn raad is: probeer eerst alle dingen die hierboven worden genoemd, als dat niet helpt: Herstel je apparaat ZONDER reservekopie, met reservekopie helpt het namelijk niets. Ik weet het, het is erg vervelend, alles wordt van je ipod touch/iphone gewist, in het geval van de iphone ook je sms jes en je contacten, maar een andere oplossing is er in dat stadium volgens mij niet. Deze raad komt van de telefonische apple support.
|
|
|||
|
|||
alle programma's chrashen!!!! HELP
Kheb mijn 3GS al vanaf juni en nooit ene probleem gehad
Kheb ook de nieuwe Firmware geupdate zonder problemen. Sinds gisteren chrashen alle programma's buiten de standaard apple progs die erop staan. wat kan het zijn? - Ik heb gisteren ff mijn simkaart verwisseld met een andere provider maar toen terug gezet. Beide werkten om te bellen - Ik heb nog het programma skynetmonitor geinstalleerd. Erna gingen de programma's niet meer. starten op en een halve seconde later sluiten ze alles eraf en softwareherstel zonder resultaat dit heb ik 2 keer geprobeerd. kheb ook reboots gedaan en dergelijke.... Ook maar met 1 programma geprobeerd ipv de andere niks werkt. Iemand nog een voorstel? of zou ik een jailbrake proberen? Grtz Jurgen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoja, doe eens een herstel zonder terugzetten van de reserve kopie |
|
||||
|
||||
Topics samengevoegd
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ok alles eraf gegooid en nog eens met een oude backup gedaan nu gaat het perfect.... strange....
|
Labels |
afsluiten, applicaties, apps, appstore, back-up, crash, gekochte apps, synchronisatie, werkt niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Vreemde niet geinstalleerde apps | bloedzuiger12 | Jailbreak | 5 | 05-08-10 08:32 |
Probleem computer machtigen alle apps crashen | Huub82 | iTunes | 7 | 06-03-10 02:02 |
alle appstore apps crashen | koen2709 | Archief | 3 | 24-10-09 21:10 |
Geinstalleerde apps niet zichtbaar | Ezra | Jailbreak apps en thema's | 8 | 07-01-08 20:44 |
|
|