Outlook laat Avatars mij mail niet zien, wel in details scherm discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vreemd verschijnsel, althans, dat vindt ik... In de Outlook App zit 1 account, Exchange van Office365. De afbeeldingen (Avatars) welke voor de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Outlook laat Avatars mij mail niet zien, wel in details scherm
Ik heb een vreemd verschijnsel, althans, dat vindt ik...
In de Outlook App zit 1 account, Exchange van Office365. De afbeeldingen (Avatars) welke voor de e-mail staan, in de lijst weergave (1) geven niet de juiste afbeelding weer (alleen initialen in verschillende kleuren). Open je de mail dan nog steeds niet (2), ga je naar de details van het e-mailadres zie je wel het juiste icoon. (3). Weet iemand hoe je dit op kan lossen? Alle afbeeldingen staan zowel in Exchange als in adresboek op iPhone. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ola, niemand?
Herkent niemand dit probleem? ben ik de enige...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail laat geen mailboxen zien | dvantwist | iPad algemeen | 0 | 25-02-18 16:36 |
Mail: Inkomend laat maar 4 mails zien | Walluuhr | iPad algemeen | 4 | 09-04-12 01:31 |
scherm laat soms verticale gekleurde strepen zien | joostboshuizen | iPhone algemeen | 17 | 18-05-10 14:35 |
|
|