Mail laat geen mailboxen zien discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op de ipad Mail aanklik krijg ik geen mailboxen en berichten te zien, maar steeds weer het scherm 'Welkom bij Mail' met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail laat geen mailboxen zien
Als ik op de ipad Mail aanklik krijg ik geen mailboxen en berichten te zien, maar steeds weer het scherm 'Welkom bij Mail' met de diverse prividers. Ik heb een account bij icloud aangemaakt, dus klik ik daar op en kom weer in het registratiescherm. Als ik de accountgegevens en wachtwoord invul komt de melding dat dit account al op de ipad geregistreerd staat. Maar ik kom er dus niet in... !
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone laat geen gegevns zien | jw48thr | iPhone algemeen | 15 | 12-08-17 18:04 |
Mail: Inkomend laat maar 4 mails zien | Walluuhr | iPad algemeen | 4 | 09-04-12 01:31 |
icefilm laat geen covers meer zien | ABDARAHMAN | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 10 | 30-01-12 12:50 |
Gmail IMAP laat geen berichten zien? | jorugu | iPhone algemeen | 0 | 19-06-09 13:31 |
|
|