Pioneer remote app werkt niet meer op iPhone-iPad discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 2 weken werkt mijn Pioneer remote app niet meer op mijn iPhone en iPad. Komt direct met de melding : Geen netwerk verbinding. Start ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pioneer remote app werkt niet meer op iPhone-iPad
Sinds 2 weken werkt mijn Pioneer remote app niet meer op mijn iPhone en iPad. Komt direct met de melding : Geen netwerk verbinding.
Start ik nu dezelfde app, maar dan vanaf een samsung telefoon, werkt deze app perfect met mijn Pioneer SX933. Het verwijderen van de app en opnieuw installeren heeft geen resultaat. Ook het restarten van mijn iPhone en iPad geeft geen verbetering. Er staat de laatste versie O.S. op: IOS-16.3.1 en iPadOS 16.3.1 Is dit een probleem in IOS ? m.v.g. Klaas Mol |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Remote App werkt niet meer | umpire | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 04-10-17 15:57 |
Remote app werkt ineens niet meer | Typ1 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 27-09-14 11:18 |
Apple TV bediening via iPhone/iPad Remote werkt niet meer | iclubuser | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 18-08-13 00:23 |
Windows: iTunes Remote - iPhone werkt wel iPad niet | RoyalMess | iTunes | 0 | 27-08-11 16:17 |
|
|