Geen geluid op iPhone met deurbel Eufy discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) We hebben nu al maanden wat camera’s en de deurbel van Eufy. Normaal als er iemand belt, moet je op de iPhone ook de ding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid op iPhone met deurbel Eufy
We hebben nu al maanden wat camera’s en de deurbel van Eufy. Normaal als er iemand belt, moet je op de iPhone ook de ding dong horen. Dat werkt bij mij enkel als de iPhone ontgrendeld is. Als hij vergrendeld is, krijg ik enkel zen biepje met notificatie en dat is heel vervelend.
Ik kan geen enkele instelling vinden waar dit aan ligt. Ik had een paar weken terug nog een XR en dacht dat het opgelost ging zijn met een nieuwe iPhone en dus ondertussen een iPhone 14, maar hier hetzelfde verhaal. Iemand suggesties? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Jammer dat het forum hier is stilgevallen.
Ondertussen nog geen oplossing. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker | kennyyang | iPad algemeen | 0 | 07-09-12 02:53 |
|
|