App overzetten van Iphone naar Nieuwe Iphone niet in store discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem? Ik heb een nieuwe iphone gekocht. Nu staat op mijn oude iphone een app die ik veel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App overzetten van Iphone naar Nieuwe Iphone niet in store
Heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem?
Ik heb een nieuwe iphone gekocht. Nu staat op mijn oude iphone een app die ik veel gebruik voor IP camera en erg fijn werkt een fijnere app is er niet. Nu is het zo dat deze op mijn oude telefoon gewoon werkt maar op de nieuwe telefoon niet meer geïnstalleerd wordt vanuit de appstore omdat de app er niet mee instaat. Is er een mogelijkheid om de app van mijn oude telefoon rechtstreeks over te zetten op de nieuwe telefoon? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
overzetten gegevens naar nieuwe iphone | yecora | iPhone algemeen | 5 | 09-08-24 17:06 |
overzetten gegevens iphone 4s naar nieuwe pc | reverser | iPhone algemeen | 0 | 19-10-13 13:52 |
apps overzetten naar nieuwe iphone | alissam14 | iPhone Apps | 1 | 05-06-13 08:50 |
Help! apps van i-tunes store naar iphone4 overzetten lukt niet | m@ndy | iTunes | 1 | 07-09-10 01:35 |
|
|